środa, 17 lutego 2016

Cenowe okazje Rossmanna czyli Cena Na Do Widzenia

Kto z nas nie lubi kupować po okazyjnych cenach. Podczas promocji -49% rabatu w Rossmannie każda z nas, kosmetykoholiczek bywa kilka razy.

Ale i gdy jesteśmy na "zwykłych" zakupach warto zwracać uwagę na "okazje cenowe".

Taką właśnie jest Rossmannowa Cena Na Do Widzenia, czyli produkty z których Rossmann sie wycofuje, są końcówkami serii itd.

W tym tygodniu i ja natrafiłam na produkty w wyjątkowych cenach.

Lakiery Lovely po 3,59zł. Seria Trend Edition o piaskowej fakturze, natomiast seria Luxe Girl z lekkim perłowym shimmerem. Odkąd robię hybrydy nie pamiętam kiedy kupowałam zwykłe lakiery.

Rival de Loop tonik do twarzy 30+ , za jekieś 4zł oraz podkład Maybelline Affinitone przecenione na 9,99zl.

A Wy lubicie takie przeceny?

11 komentarzy:

  1. pewnie, że lubię takie przeceny :D ostatnio dorwałam srebrny lakier z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład bym za tyle pieniedzy chetnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na lakiery chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też skusiłam się na ten podkład:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no, to faktycznie niezła okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie przeceny, ale niestety najczęściej dowiaduję się o nich po fakcie, albo przecena jest akurat wtedy jak nie mam absolutnej potrzeby niczego kupować :P Złośliwość losu no! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nigdy nie zdąże się załapać na takie promocje :c

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak byłam w Rossmannie nie było już "moich" kolorów w cenie do widzenia, ale czasem można kupić coś świetnego za grosze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam