niedziela, 7 lutego 2016

Co w testach w lutym..

Luty dopiero się zaczął, a ja już zamieszczam posta, powiedzmy nowościowego.

Cóż to takiego się stało? Dokonałam zakupów ;) i otrzymałam produkty do testów.

Zakupy na "Skarbach Syberii" - uwielbiam ten sklep, mimo, że wysyłka tym razem trwała dosyć długo, ale już jest :)


  • Peeling do stóp "Przeciw odciskom"
  • Peeling do stóp zmiękczający



  • Biała Myjąca Glinka Agafii - Pod prysznic i do łaźni - już kiedyś miałam, byłam zadowolona - RECENZJA
  • Niebieska oczyszczająca Maseczka do twarzy - "Cera tłusta i mieszana".
  • Maska - Lifting do twarzy "Tonizująca".



  • Organiczna pasta do zębów wrażliwych
  • Bioluxe - organic avocado - krem do twarzy na noc. Mój hicior, miałam go, byłam zachwycona - RECENZJA

I na koniec produkty współpracowe do testów. Od Equalan Pharma i Diagnosis otrzymałam z serii GlySkinCare Argan Oil krem do twarzy i krem pod oczy..


Miłej niedzieli kochani :) Ja lecę do pracy na popołudnie ;/

5 komentarzy:

  1. widzę, że rosyjskie kosmetyki królują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Krem do twarzy Bioluxe uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba żadnej z tych saszetek nie miałam, a testowałam ich już sporo :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam