czwartek, 4 lutego 2016

Isana Professional - Szampon połysk koloru blond

Szampon, o którym chciałabym Wam słów kilka powiedzieć najpierw wrażenia nie zrobił na mnie żadnego, natomiast ostatnio moje włosy ostatnio go bardzo polubiły. Wielkiej miłości nie ma, ale można powiedzieć, że jest w porządku.



Co mówi o produkcie sam producent:

Do włosów blond lub koloryzowanych na blond. Z ekstraktami ze słonecznika i z rumianku. 
  • Nadaje włosom blond intensywny połysk.
  • Zawiera pigmenty kolorowe dobrane do włosów blond.
  • Nie zawiera silikonów.

System "Połysk koloru" do włosów lub koloryzowanych na blond.
  • zawiera kompleks "połysk koloru" z filtrem UV i pigmentami kolorowymi
  • zawiera witaminę E i ekstrakty ze słonecznika i z rumianku
  • wygładza włókna włosów
  • powoduje, że włosy optycznie odbijają światło.


Regularnie stosowany szampon ISANA Proffessional Połysk Koloru z filtrem UV i pigmentami kolorowymi sprawia, ze włosy otrzymują nowy, długotrwale lśniący połysk. Dzięki silnie działającej i bogatej w składniki formule pielęgnacyjnej zawierającej wartościową witaminę E, ekstrakty ze słonecznika i rumianku oraz pantenol. szampon umożliwia łatwe rozczesywanie włosów. 



I teraz moja opinia:

Początki były trudne i coś nie chciało się zgrać. Natomiast ostatnio moje wlosy, jak już na początku napisałam, moje włosy ów szampon bardzo polubiły.

Włosy są miękkie, ładnie sie błyszczą, dobrze układają. Jednym słowem są podatne na współpracę, a dla mnie to najważniejsze. Nie puszą się. Szampon nie obciąża, nie powoduję swądu skóry i łupieżu.
Nie plącze, włosy łatwo się rozczesują. Nie są suche i nieprzyjemne w dotyku.
Spełnia swoje podstawowe zadanie , czyli dokładne mycia w 100%: jest idealny do codziennego/częstego stosowania.



Opakowanie to miękka tuba, stojąca na zakrętce. Łatwo produkt z takiego opakowania wyciśniemy do ostatniej kropelki.

Co do ewentualnego rozjaśniania czy nadawania refleksów blond : niestety nic takiego nie zauważyłam. Może faktycznie trochę włosy odbijają światło, ale na pewno stopnia koloru czy jakiegoś pogłębienia, przynajmniej w moim przypadku nie ma. Ale i tak na takim efekcie mi nie zależało, ponieważ do zredukowania żółtych refleksów używam TEGO osobnika.




Jest wydajny. Ma konsystencję żelową, przezroczystą, z lekkim zabarwieniem na żółto. Przepięknie pachnie. Łatwo się aplikuje, łatwo spienia i świetnie wypłukuje. Tani - zapłaciłam około 6zł. Pojemność 250 ml., dostępny w każdym Rossmannie.

7 komentarzy:

  1. Nie miałam nigdy szamponów z Isany :) ale chyba są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mojej czupryny w kolorze sianka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam i chyba nie użyję, nie jestem blondynką

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię takich szamponów, szukam lekkich i bez sls :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam wersję do włosów kręconych i lubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie zrobił nic dla koloru włosów, ale i tak jest nieźle. Widziałam te szampony i zastanawiałam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powróciłam do blondu, więc chętnie wypróbuję ten szampon :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam