sobota, 6 lutego 2016

Kamill Intensiv - krem do rąk i paznokci

Dziś na tapetę weźmiemy krem do rąk. Preparaty do pielęgnacji dłoni rzadko bywają u mnie bohaterem posta, więc czas to zmienić tym bardziej, że znalazłam świetny produkt w tym temacie.



Kamill Intensiv Hand&Nagelcreme - krem do rąk i paznokci z ekstraktem z rumianku i bisabolem.



Info od producenta:


Skład:

 I co-nie-co ode mnie :


  • bardzo dobrze i przede wszystkim na długo nawilża
  • nie pozostawia tłustej i nieprzyjemnej powłoki/filmu
  • szybko się wchłania
  • nie podrażnia
  • konsystencja taka w sam raz jak dla kremu dla rąk : ani za gęsta, ani zbyt rzadka

  • łatwo się rozprowadza
  • przyjemnie pachnie
  • wydajny - niewielka ilość wystarczy na jedną aplikację
  • tani - ja kupiłam w Auchan za 5,99zł + drugi za 1grosz ( często się w takiej promocji pojawia - przynajmniej w krakowskim Auchan)
  • opakowanie - miękka tuba zamykana na zatrzask - z zatrzaskiem przez cały czas używania nie miałam żadnym problemów, a z tuby wyciśniemy wszystko do ostatniej kropli



Dla mnie super :)

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię kremy do rąk. Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go nigdy, a właśnie szukam dobrego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten kremik kiedyś, wiązałam z nim nadzieje, ale średnio się u mnie spisał :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kremy Kamill ale moja ulubiona wersja to ta pomarańczowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z moich ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię kremy do rąk z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takiej promocji też bym kupiła :) wypróbuję kiedyś ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kremy Kamill, a najbardziej wersję Anti-Age :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam