wtorek, 23 lutego 2016

Kampania + konkurs Nivea

Wczoraj jak rzesza blogerek otrzymałam przesyłkę od BLOGmedia z produktami Nivea do testowania. W przesyłce znalazł się szampon i odżywka z nowej linii Nivea Repair.


Sieć reklamowa BLOGmedia to największa sieć reklamy na blogach w Polsce. Każdego roku realizują setki projektów dla naszych klientów. Wśród realizowanych przez BLOBmedia kampanii są m.in. kampanie banerowe na blogach, kampanie marketingu rekomendacji (takie jak obecna Nivea Hair), czy indywidualna współpraca pomiędzy blogerami a markami.

Ja rozpoczynam testy a chętnych zapraszam do organizowanego na stronie Nivea konkursu gdzie można wygrać jeden z 400 zestawów Nivea Repair.

Szczegóły TUTAJ


6 komentarzy:

  1. Ja już dzis wypróbuję mój zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak wrażenia po pierwszych testach??? Mnie jak na razie urzekł tylko zapach😎

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za produktami Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa opinii :)
    Pozdrawiam, marciik.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Też się zabieram za testy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam