sobota, 27 lutego 2016

Nowości lutego

Co nowego w lutym. No trochę przybyło, ale i naprawdę spory ubyło. Zapraszam na post z nowościami.

Zakupy na Skarbach SyberiiTUTAJ


Współpraca z Equalan PharmaTUTAJ

Zakupy w RossmannieTUTAJ


Testy z Nivea i BOGmediaTUTAJ

Auchan : jeden produkt za 15zł + drugi za 1grosz ( chyba się opłacało?? )

Rossmann+Auchan - podobno maski Auchana są bardzo dobre, pech chciał, że w dzień w którym ją kupiłam otrzymałam Nivea do testów, ale wszystko w swoim czasie się przetestuje i zużyje :)

I apteka - dostałam ostatnio kręćka na punkcie zębolków

Teraz jak tak patrzę to sporo.. Hmmmm znów zaczynam szaleć, muszę przykręcić korbkę..

18 komentarzy:

  1. Czy to są maseczki z Babuszki?
    Przepiękne kolory lakierów wybrałaś.
    L'oreal zdecydowanie Ci się opłacał.

    Mam pytanko czy ty zapisywałaś się do tego testowania szamponów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapisywałam się, sami do mnie napisali - jestem w ich bazie :)

      Usuń
    2. Pytam bo mi przysłali bez jakiegokolwiek zapytania. Mail przyszedł jakieś dwa dni później niż przesyłka.

      Usuń
    3. Ale już tak miałam z produktami do opalania, że najpierw miałam produkty w domu a później info o co chodzi :)

      Usuń
    4. Trochę to dziwne ale spoko. :)

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że na blogu pojawi się coś na temat Białej Perły, ponieważ zastanawiam się nad jej wypróbowaniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się :) Zwłaszcza, że to nie jest moja pierwsza styczność z tym produktem :)

      Usuń
    2. Też jestem bardzo ciekawa efektów, bo przyznam się, że sama szukam czegoś dobrego do wybielania :)

      Usuń
  3. również zgłaszałam się na stronie Nivea do testu, ale chyba się nie zakwalifikowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowości z Nivea jestem bardzo ciekawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne rzeczy i nie jest tego tak dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też muszę wybielić niedługo zęby bo już nie robiłam tego 2 lata!:)
    Picie kawy strasznie niszczy efekty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam