sobota, 13 lutego 2016

Odchudzanie ze SVENSKA VITAMINER

Ponad miesiąc temu rozpoczęłam kurację z preparatami wspomagającymi odchudzanie od Svenska Vitaminer.




Ale zanim zaczęłam łykać suplementy odbyłam ponad godzinną rozmowę z Panią Marią z firmy SV.

Pani Maria wypytała o moje nawyki żywieniowe, wagę, wzrost . Następnie podczas tej samej rozmowy ustaliłyśmy plan działania na najbliższe tygodnie, jeżeli chodzi o zmiany w żywieniu. Ja jednak mam nadzieję, że ten plan zostanie przeze mnie wprowadzony, nie tylko na "najbliższy czas", ale i na bardzo, bardzo długo :)

W związku z tym, że pracuję na zmiany, plan diety został opracowany i dla I zmiany jak i dla drugiej. Otrzymałam tez wykaz produktów dozwolonych jak i zakazanych.




Niestety w moim przypadku do czasu wprowadzenia diety odbywało sie to tak, że miałam bardzo długie przerwy pomiędzy posiłkami. Kto pracuje w handlu rozumie, że niestety wyjście na przerwę to czasami jest wyczyn niesamowity. A i samo bycie na przerwie bywa, że nie jest usłane różami - dużo klientów trzeba wracać.. I niestety często-gęsto klienci nie chcą zrozumieć, że pracownik też człowiek przerwę musi mieć, ale to raczej temat na inne przemyślenia i inny post.

Tak więc po ustaleniu wszystkiego otrzymałam od Pani Marii plan działania. Teraz tylko go wprowadzić w życie. Musiałam kilka dni odczekać, bo wypadły mi nocki w pracy, a że taka zmiana nie zdarza się często, wręcz w szczególnych przypadkach, to nawet o tym fakcie nie wspominałam, tylko chciałam odczekać te kilka dni...

Oczywiście tez miałam rozpisane, które suplementy z serii, w którym czasie łykać.

  • Adaptogen Alpha - rano
  • Carb Control - po południu
  • Fat Blocker - wieczorem

Opisy poszczególnych suplementów znajdziecie w wyszukiwarce TUTAJ

Pastylki nie są mega wielkie, łatwo się je przełyka.

No i nadszedł ten dzień - pierwszy dzień diety... Bałam się, że wymięknę i odpuszczę.. I wiecie co? Wytrzymałam.. Zarówno pierwszy dzień jak i następne..

Mogę powiedzieć, że pierwszy tydzień okazał się rewelacyjny.. Fakt, że zbyt restrykcyjnie podeszłam do tematu, ale efekty mnie zadziwiły..

Dżinsy zaczęły mi schodzić przez biodra bez rozpinania zamka i guzika :) Dumna byłam z siebie niesamowicie :)

Może to nie aż tak wygląda jak na tym zdjęciu, ale blisko :)



Raz w tygodniu - w poniedziałek, wymieniałyśmy z Panią Marią maile, w którym wypełniałam plan diety, co zjadłam, czy nie odczuwam głodu itd.. Opieka w czasie trwania kuracji rewelacyjna :)

Oczywiście były też trudne sytuacje i sytuacje, w których nie wytrzymałam. Przez urlop, gdy mi godziny posiłków się trochę rozjechały, ale to bardziej przez usunięcie zęba i dlatego też godziny, którym mogłam coś zjeść bardziej było uwarunkowane od czasu "zejścia" znieczulenia i zaprzestania krwawienia z rany.

Dodatkowo "napatoczył" mi się w kolejce tłusty czwartek i ... pączki... Tu poległam, ale na drugi dzień z podkulonym ogonem wróciłam do zaleceń..

Na dzień dzisiejszy zakończyłam przyjmowanie suplementów, ale nie zakończyłam stosowanie diety. Nie ukrywam, że bardzo mi się spodobała różnorodność, którą mam zaproponowaną w rozpisce żywieniowej. Pokochałam warzywa na patelnię. Mogłabym jeść codziennie - i w sumie tak jest.  Przerobiłam już wszystkie dostępne w sklepach i ciągle mi się jeszcze nie przejadły.

Suplementy Svenska Vitaminer możecie zakupić TUTAJ

Dziękuję Pani Marii za poświęcony czas, producentowi za produkty przekazane do testów. Mam nadzieję, że to co już osiągnęłam nie pójdzie na marne, a i będą dalsze efekty :)

3 komentarze:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam