niedziela, 28 lutego 2016

Perfecta Slim Fit - serum wyszczuplające w efektem chłodzenia

Tak jak w tytule dziś zajmiemy sie owym produktem. Chociaż wiadomo nie od dzisiaj, że wyszczuplić czy to "się" czy konkretnych partii ciała za pomocą kosmetyku czy innego tego typu preparatu po prostu sie nie da. Bez ćwiczeń i diety to nie możliwe. Ale można mocno wpłynąć na kondycję skóry czyli ujędrnić czy wygładzić.

Takim właśnie produktem jest Slim Fit Perfecty - serum wyszczuplające z efektem chłodzenia.



Najpierw wypowie się producent:

Skoncentrowany preparat modelująco-ujędrniający do szybkiego wyszczuplania, technologicznie ukierunkowanych na problematyczne strefy ciała: brzuch, biodra, pośladki i uda.
  • walczy z nadmiernymi krągłościami ciała, 
  • wspomaga usuwanie nadmiaru tkanki tłuszczowej, drenuje, 
  • modeluje jak gorset, 
  • ujędrnia skórę i wyszczupla sylwetkę, 
  • ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej.

Po 6 tygodniach stosowania obwód brzucha i ud zredukowany o 2 cm.*


Produktów tego typu miałam już dużo. Można powiedzieć , że przez moją półkę przewinęły się w ilości hurtowej. Jedne lepsze, inne mniej. Żaden przede wszystkim nie wyszczuplił, ale nie mam 10lat żebym wierzyła w tego typu obietnice.



Z plusów Slim Fit, moim zdaniem:


  • bardzo dobrze nawilża
  • mocno wygładza
  • leciutko ujędrnia i napina
  • efekt chłodzenia - wyjątkowo mocny i długo odczuwalny :)
  • mocny zapach mentolowy
  • konsystencja gęsta, kremowa

  • bardzo dobrze się rozprowadza
  • w miarę szybko wchłania
  • leciutki film na skórze jest, ale występuję to zjawisko krótko, więc jakoś specjalnie uciążliwe to-to nie jest 
  • dostępny w Rossmannie - ale za ile nie mam pojęcia, kupowałam jakiś czas temu wiec zwyczajnie nie pamiętam
  • opakowanie - miękka tuta z zamykaniem zatrzaskowym - wyciśniemy wszystko do ostatniego grama

5 komentarzy:

  1. Kremy/balsamy tego typu same w sobie faktycznie nie działają, ale jako dodatek do ćwiczeń efekty są szybsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę termoaktywne serum. Nie lubię efektu chłodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że chociaż trochę działa

    OdpowiedzUsuń
  4. Z perfecty jeszcze takiego produktu nie miałam, ale Eveline i ziaja często u mnie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jestem przekonana, że tego typu kosmetyki działają, na pewno trzeba stosować dietę(zdrowy tryb życia) ale ciało wyglądało ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam