wtorek, 9 lutego 2016

Semilac 059 - French Lilac

Dziś zdjęcia hybrydy, która niestety nie przypadła mi do gustu. W kwestii koloru oczywiście, bo jeżeli chodzi do jakość to jest jak najbardziej ok jak to u Semilaca.

French Lilac - numer 059 - w momencie kupowania miałam nadzieję na ładny fiolecik, naklejka na wieczku jak i kolor na pędzelku bardzo mi odpowiadał, natomiast na paznokciach kolor przeszedł chyba jakąś metamorfozę, bo stał się całkiem inny.

Fiolet, czy bardziej liliowy róż bardziej pasujący do frencha niż jako solo na paznokcie.

U mnie trzy warstwy i nie do końca pełne krycie.



Dla mnie słabo, więc postanowiłam dodać... kto mnie zna to wie, że brokatu.. Pomalowałam całość zwykłym lakierem brokatowym. Całość już lepiej wygląda.. U mnie na paznokciach niestety tylko do jutra, ponieważ wczoraj zdejmując pudełka w pracy złamałam paznokcia u prawego kciuka i dodatkowo zerwałam hybrydę z kawałka paznokcia. dziś jeszcze jakoś to wszystko może wytrzyma, ale jak długo taka uszkodzona hybryda trzymać się będzie paznokcia - któż to wie. Poza tym nieładnie to wygląda.







7 komentarzy:

  1. Wow śliczny kolor, a brokat nadał lekkiego pazura :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny kolor. Z brokatem lepiej to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brakuje mi takiego delikateska w zbiorach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest zły, ale wolę wyraźniejsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny kolor na nadchodzącą wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z nim to samo :/ jakoś nie szczególnie mi podpasował

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam