środa, 9 marca 2016

Avon Ideal Flawless CC - perełki wyrównujące koloryt

Koloryt mojej twarzy nie jest idealny, ale i tez zły nie jest... Leciutkie zaczerwienienia i piegi... Tak, tak posiadam jeszcze to dziadostwo na twarzy :/ Dobrze, że chociaż pozostałości po pryszczach mi nie zostały :P 

Wiele do kamuflowania nie mam, ale że idealnie nie jest wiec radzić sobie jakoś trzeba.

Aktualnie w tym kamuflarzu towarzyszy mi puder w perełkach Avon Ideal Flawless CC.



Czy jestem zadowolona z niego? Ja owszem, chociaż produkt w necie ma ogrom negatywnych opinii.



Ale najpierw słów kilka od producenta:

Avon, Ideal Flawless CC Colour Correcting Pearls to puder wyrównujący koloryt cery w perełkach. Pięć kolorów miesza się razem, by błyskawicznie wyrównać kolor skóry. 
Zielony - neutralizuje zaczerwienienia skóry, Fioletowy - maskuje zażółcenia, Żółty - ukrywa cienie pod oczami, Brzoskwiniowy -maskuje przebarwienia, Waniliowy - rozświetla skórę. 
Nałóż puder Avon Ideal Flawless CC Colour Correcting Pearls pędzlem na całą twarz, lub na gotowy makijaż by dodać cerze blasku.


I teraz moja opinia:


  • tuszuje drobne niedoskonałości
  • ładnie wyrównuje koloryt
  • maskuje niewielkie cienie pod oczami
  • rozświetla, ale nie jest to dyskotekowy błysk
  • buzia wygląda na wypoczętą i w miarę promienną - maskuje zmęczenie
  • nie wchodzi w załamania i drobne zmarszczki
  • nie podkreśla suchych skórek
  • nie uczula i nie zapycha
  • ładnie współpracuje z podkładem
  • po zmieszaniu ładnie się aplikuje na twarz, trzeba tylko uważać bo kuleczki łatwo chowają się we włosiu pędzla, 



Dla mnie produkt w porządku, choć i ja jak i moja cera nie jesteśmy dość wymagające :)


7 komentarzy:

  1. Myślałam nad zakupem tych kuleczek ale że od czasu do czasu używam różu, odłożyłam ten pomysł. Mam ogromny problem z cieniami pod oczami :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam kosmetykow z Avon ale jakoś tego nie mam i na razie nie wiem kiedy go zakupię.
    Użwam ANEW markę mam pomadki tuszcz do rzęs kremy jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem czy mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam je kiedyś, jak dla mnie bardzo przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny odpowiednik G ;) ja swoje mam z Kobo i polecam bo są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. w młodości babci podkradałam tego typu kosmetyk, chętnie bym się zaopatrzyła w taki teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze by tego typu kosmetyk zakrywał małe niedoskonałości, wyrównywał koloryt i nie podkreślał suchych skórek :)
    Obs:):*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam