wtorek, 15 marca 2016

Avon spray termoochronny do stylizacji włosów.

Kupując go nie liczyłam na nic. W sumie to jakby okazał się kiszką to nawet nie musiałabym być zła ani na produkt, ani na siebie bo go kupiłam.

Ale teraz, prawie przy końcu opakowania, okazuje się, że jest to naprawdę fajny produkt. Nie jest to może "must have", ale fajnie jest takowy mieć w toaletce czy na półce w łazience.

Bohaterem mojego dzisiejszego "gadania" będzie Avon AT Styling Protect czyli spray termoochronny do stylizacji włosów.



Ja akurat aktualnie nie prostuję włosów, wiec nie wypowiem się czy faktycznie chroni przed mega wysoką temperaturą podczas tego zabiegu. Natomiast suszę włosy suszarką i niestety często-gęsto bywa to ciepły strumień. I tu mogę sie przychylić, że chroni przed ciepłym powietrzem.

Dodatkowo nie oblepia włosów, nie skleja, nie obciąża. Wysuszone ładnie sie układają, są sypkie,
lekkie.



Nie powoduje, że włosy szybciej się przetłuszczają, nie uczula i nie podrażnia skóry głowy.
Pomaga w rozczesywaniu włosów, i to zarówno mokre włosy jak i suche np rano.

Jest to taki produkt, który warto mieć, ale nie jest to produkt pierwszej włosowej potrzeby. Mnie w szczególności pomaga rano, gdy sie spieszę np na rano do pracy, a po wstaniu z łóżka mam włosy jakby uderzyła w nie bomba. Oczywiście używam również po myciu, a przed samym suszeniem i też muszę przyznać fajnie się sprawdza.

Technicznie samo opakowanie nie sprawia problemów w użytkowaniu. Jest to wygodny spray, który naprawdę delikatnie rozpyla mgiełkę na włosach. Nie ma takiego nieprzyjemnego sikania na włosy.



Pojemność 100ml, ale starcza na wyjątkowo długo. Ja kupiłam go za ok 10 zł, wiec tez nie jest to duzy wydatek. Dostępność - konsultantki Avon.


2 komentarze:

  1. Mnie kusi czerwony Marion do termoochrony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten produkt ale jakoś mmnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam