środa, 30 marca 2016

Co nowego w marcu

Odkąd pamiętam marzec wlókł się bardzo. A w tym roku jakoś nie zauważyłam kiedy przeleciał...

Dziś post z gatunku luźniejszych czyli co nowego pojawiło sie u mnie w marcu.

Zakupy w Rossmannie pokazywałam Wam TUTAJ


I w dalszej kolejności:

Prezent od Zajączka z Austrii:


Nie wiem czy to przesilenie wiosenne czy z czymś do włosów przesadziłam, ale wypadają mi włosy. Na allegro znalazłam ofertę wydaje mi sie , że niezłą: 88zł za 2 opakowania Merz Spezial po 120 tabletek każdy ( łącznie 240 tabletek ).


Poszalałam w Golden Rose. a co ;)


Lakier z Biedronki, żałuję, że jak były to nie kupiłam też niebieskiego:


Zakupy na stoisku Ziaji - obydwa produkty są mi znane i chętnie do nich powracam :)


Sporo sie pojawiło, ale mega wielkie denko mam w tym miesiącu. Zapraszam jutro :)

12 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego kremu brazujacego z ziaji bo zawsze boje się tego typu produktów . Myśle, ze narobią mi plam. A co do reszty to świetne zakupy , nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten róż z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten lakier z bell :D zawsze mnie kuszą jak jestem na zakupach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie te lakiery w Biedronce nadal są:)

    Sporo dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo polubiłam zapach tego mydełka Isana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupialam jeden lakier z tej nowej serii z GR ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo fajnych żeli od zajączka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ten lakier z Biedronki :)
    Ciekawy blog kobiety z pasja, więc z przyjemnością dodaję do obserwowanych :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: www.subiektywnablog.pl
    Będzie mi bardzo miło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lakier z Biedronki przesliczny :)
    Dodaję do obserwowanych :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili: http://wkacikuurodowym.blogspot.com/
    Bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam