piątek, 4 marca 2016

Dekoracyjne klimaty z Pepco

Jak pewnie zauważyłyście ostatnio nie pojawiają się u mnie posty z gazetkami reklamowymi sieci handlowych. Serwis okazjum.pl chyba nie był już zainteresowany współpracą z moim blogiem, gdyż najpierw miałam jakieś problemy techniczne ze starym kontem, po usunięciu starego i założeniu nowego znów problemy techniczne i niemożliwe okazało sie przypisanie mojego boga do konta.
Wysłałam ogromną ilość maili i dalej nic.. Zrezygnowałam...

Ale nie o tym dzisiaj..

Dziś chcę Wam przedstawić gazetkę Pepco. Jest w niej niesamowita ilość produktów dekoracyjnych do domu. Każda z nas wybierze coś, co stworzy niepowtarzalny klimat naszego domu/pokoju.

Zdjęć jest dużo, gdyż nie ma podlinkowania do konkretnej gazetki.

Zapraszam do oglądania i inspirowania się :)















10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne rzeczy. Podobają mi się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katalogi z pepco mnie zawsze zachęcają, ale jak już tam jestem to jakoś nic szczególnie nie jest moim "musthave"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tak samo!!! Zawsze się nakręcam na to Pepco a jak wejde to z trudem moge coś znaleźć bo albo już tego nie ma albo po prostu mi się odwidziało :(

      Usuń
  3. Uuu sporo ciekawych rzeczy, może jutro wpadnę do Pepco na zakupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I kiedy ja pojadę to zobaczyć i kupić... Upatrzyłam sobie te wazony i doniczki. I w ogóle masa ładnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby wszystko ładne, ale jak wejdę do pepco to mi się juz prawie nic nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością skuszę się na osłonki na doniczki w te trójwymiarowe romby i ceramiczny flakon. Lubię zaglądać do Pepco chociaż żeby popatrzeć na te cudne ozdoby do domu i zawsze z czymś muszę wyjść.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Pepco :) Może jutro uda mi się tam zaglądnąć, szukam białej drewnianej tacy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam