sobota, 12 marca 2016

Dekorujemy z Leroy Merlin

Leroy Merlin przygotował nie lada gratkę dla miłośników dekorowania mieszkania lub po prostu dla osób, które akurat są na tym etapie po skończonym remoncie.

Gazetka "Dekorujemy" trwa do 28 marca. Zwracają szczególną uwagę świetne lampy oraz ramki na zdjęcia :)

Dla mnie przejrzenie gazetki było miłym relaksem po generalnych przed-wiosennych porządkach. Nie udało mi się tylko z umyciem okien; w Krakowie było zimno, szaro i ponuro więc dałam sobie spokój. Choć nie ukrywam żal mi, że nie wyszło bo wolnego weekendu przed świętami już mieć nie będę.

Zapraszam do oglądania gazetki :)













5 komentarzy:

  1. Jest w czym wybierać aby udekorować nasze mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za takimi sklepami choć dziś odwiedziłam Bricomarche i o dziwo zrobiłam bardzo fajne zakupy np. w korzystnej cenie kupiłam duże terrarium do mojego żółwia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super gazetka. Często zaglądam do Leroy Merlin w poszukiwaniu inspiracji :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam