czwartek, 3 marca 2016

Katalogowe inspiracje, czyli co nowego w Avonie

Często na moim blogu pojawiają się recenzje produktów z Avonu. Wiem, że nie jest to firma górnych lotów, ale i tam też jest sporo produktów, które zasługują na uwagę i bliższe poznanie.

Wiele razy w komentarzach pisałyście, że np dawno nie miałyście styczności z Avonem, albo że szerokim łukiem omijacie Avon bo kilka razy się sparzyłyście na ich produktach.

Pomyślałam, że może warto byłoby dać Avonowi szansę i dlatego postanowiłam wprowadzić nową serię postów "Inspiracje Avonem". Trochę to odgapione , bo już widziałam takie posty na innych blogach - mam nadzieję, że mi wybaczycie.

Dobrym momentem na taki post będzie rozpoczęcie nowego katalogu.



Tak więc dziś "Inpiracje Avonem" czyli co bym poleciła z katalogu 04/2014

Nowość Avon Multiplied - tusz pomnażający rzęsy  19.99+ kremowy preparat do demakijażu za 2,99zł

Woda perfumowana Avon Dreams za 59,99zł + bransoletka w prezencie . Recenzja "pachnidła" pojawiła sie u mnie na blogu TUTAJ

Szminki - w cenie 10,99zł

Tu przepadłam-chciałabym wszystkie. Któreś kupie na pewno, mam dwie pary Avonowych okularów i jestem zadowolona.

Rytuały Spa - seria z białą herbatą - 7,99zł za sztukę przy zakupie dowolnego produktu z katalogu.

Wiosenna odnowa z minerałami z morza martwego - od 9,99zł

Konturówki - jedna za 14,99zł, dwie za 20zł


Paznokciowy niezbędnik do paznokci - 10,99zł/sztuka

Tu mnie zainteresowała gąbeczka do makijażu - 16,99zł

Tutaj z kolei płyn do kąpieli o zapachu pomarańczy - 6,99zł

Lakiery - 10,99zł..

Tak więc jak widzicie jest na czym oko zawiesić, a katalog jest grubszy niż te moje kilka screenów.


9 komentarzy:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatnio przeglądalam ich katalog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawnoo nie zamawiałam nic z Avon, ale teraz skuszę się na te perfumy - gdzieś na pierwszych stronach są, nowość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam od wczoraj ale nie wiem czy coś zmaówie ;x

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy niczego z Avonu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam serię Planet Spa : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe jaka jest ta gąbeczka, może się zdecyduję na nią :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam i pozdrawiam cie ja jestem konsultantką w Avon UK.
    Własnie zrobiłam kilka recenzji tych produktów.
    http://malpacita.blogspot.co.uk/
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się już zaopatrzyłam w wiosenne mgiełki do ciała z avonu;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam