poniedziałek, 21 marca 2016

Lovely Trend Edition - nr 3

Chyba za bardzo przyzwyczaiłam sie do hybryd, bo malowanie zwykłymi lakierami trochę mi przestało wychodzić. Nawet zastanawiałam się czy w ogóle publikować ten post i zdjęcia, ale po bliższym przyjrzeniu się stwierdziłam, że nie jest aż tak źle jak dramatyzuję.

Dziś więc przedstawię Wam lakier  o piaskowej strukturze od Lovely , o numerze 3. Kolor dla mnie to oberżyna, chyba że się mylę :D.



Było to moje drugie podejście do tego lakieru. Pierwszy raz wyszedł gorzej niż to co widzicie. Lakier po prostu był zbyt gęsty a i ilość znajdująca się w buteleczce też budziła moje zastrzeżenia ( moim zdaniem było zbyt mało - ale ok niech stracę, kupiłam go po obniżonej cenie).

Zbyt gęsty zbierał się nieładnie i rozbiły się brzydkie "zacieki".

Dodanie rozcieńczalnika wiele pomogło, ale być może to właśnie przyczyniło sie do tego, że .... struktury piaskowej raczej nie widać.. No ok może jest, ale nie taka do jakiej jestem przyzwyczajona.

Pędzelek zgrabny, łatwo sie nim nakłada, ale trzeba uważać żeby lakier nie zbierał się.
Mega plusem jest szybkość schnięcia.

Zapraszam na prezentację..











7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że miałaś z nim takie przygody.. kolorek mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor ładny, ale faktycznie wykończenie słabe:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ciekawy, ale nie skuszę się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wygląda ten kolor na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam