niedziela, 13 marca 2016

Moja kolekcja hybryd

Lakiery hybrydowe zawładnęły moim sercem. Trwałość i połysk przez dwa tygodnie - dla mnie to idealne rozwiązanie.

Faktem jest, że odkąd robię sobie hybrydy na blogu bardzo rzadko pojawiają się posty paznokciowe, ale czego nie robi się dla wygody. Poza tym gdy mam hybrydy paznokcie wydają mi się mocniejsze, a już na pewno mniej się łamią czy kruszą.

Dzisiaj chciałabym Wam zaprezentować moją kolekcję hybryd. Oczywiście przeważają Semilac`i ale i są również hybrydy Bling oraz Cosmetics Zone a także Shellac.

Semilac:

Blig:







Cosmetics Zone i Shellac:




Bohaterami postów były już niektóre TUTAJ , TUTAJ i TUTAJ ale oczywiście to się zmieni i wszystkie będą gościć na blogu :) 

18 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam