poniedziałek, 14 marca 2016

Nivea Repair&Targeted Care - hit do włosów

Produkty, o których chciałabym Wam napisać otrzymałam w ramach testów od BLOGmedia.
I był to niewątpliwy strzał w 10.



Obydwa produkty, czyli szampon i odżywka, są rewelacyjne.

Tak więc bohaterami posta będzie seria do włosów Nivea Repair&Targeted Care czyli szampon i odzywka do włosów suchych i łamliwych. Seria ma za zadanie precyzyjnie odbudować i chronić włosy co zapewnia system inteligentnej odbudowy.



Najpierw damy się wypowiedzieć producentowi:




I cóż ja moge powiedzieć. Będą to same superlatywy.

Szampon:




  • rewelacyjnie oczyszcza, dobrze radzi sobie również z olejkiem ( u mnie BabyDream)
  • zdecydowanie poprawia wygląd włosów
  • włosy są zdyscyplinowane
  • nie puszą się
  • są lejące, gładkie

  • są miękkie, delikatne
  • nie podrażnia skalpu
  • nie wysusza, nie uczula
  • jak z łupieżem - nie wiem, bo problem łupieżu jest mi obcy
  • nie plącze włosów

  • pięknie pachnie
  • bardzo wydajny - naprawdę niewielka ilość wystarczy na porządne wymycie całej głowy
  • dobrze sie pieni
  • łatwo sie wypłukuje


Odżywka:




  • sprawia, że włosy są wygładzone
  • pomaga w rozczesywaniu
  • włosy są mięciutkie

  • odżywione
  • łatwo sie układają i poddają stylizacji
  • tak jak szampon pięknie pachnie

  • konsystencję ma bardziej treściwą niż szampon, przez co nie ma problemów z nakładaniem: nic nie spływa nic nie ucieka,
  • są wygładzone

Składy :




Dla mnie ta seria jest rewelacyjna. Świetnie obydwa produkty współpracują zarówno z włosami jak i ze skórą głowy. Włosy wyglądają świetnie, a skalp nie jest podrażniony. Seria przepięknie pachnie, zapach utrzymuje się na włosach dosyć długo. Włosy dłużej są świeże. Lekko tak jakby podniesione, na pewno nie ma przykrego "oklapu" czy smętnych zwisów.  Bardzo urzekła mnie szata graficzna produktów. Bardzo dobrze używa sie produktów ponieważ mają wygodne opakowania. Obydwie butelki wykonane z miękkiego plastiku, przez co z łatwością się aplikuje produkty, zamykane na zatrzask, z tą różnicą, że odżywka to butelka stojąca "na głowie" - jak to wszystkie odżywki do włosów.

Tak wiec seria świetna, jeśli będziecie miały okazję wypróbować - polecam gorąco.


5 komentarzy:

  1. Ja bardzo polubiłam się z tym duetem :) zapach odżywki mi się ogromnie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealna linia dla moich włosów, Chyba się zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie jestem w trakcie testowania tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam