środa, 23 marca 2016

Perfecta wygładzający peeling do ciała

Nie od dziś wiadomo, że zapach wanilii uwielbiam :). Tak więc gdy nadarza się okazja i na półce sklepowej stoi i uśmiecha się do mnie produkt o zapachu wanilii siłą rzeczy musi wylądować u mnie w koszyku.

Tak też się stało z wygładzającym peelingiem do ciała z drobinkami orzechów i migdałów o zapachu słodkiej pomarańczy i wanilii od Perfecty.



Najpierw opis producenta:

Pikantny zapach słodkiej pomarańczy i wanilii:

  • złuszcza obumarłe komórki i poprawia ukrwienie skóry
  • ujędrnia skórę pozostawiając ją gładką i delikatną w dotyku
  • zawiera L-karnitynę, która wspomaga walkę z cellulitem



Producent krótko i chyba na temat. Nie obiecuje gruszek na wierzbie,ale raczej konkrety.

A jakie są moje odczucia?

Generalnie z produkty jestem zadowolona. Jest to peeling drobnoziarnisty, ale świetnie sobie radzi ze ścieraniem martwego naskórka. Skóra jest oczyszczona,  jest gładka,miękka w dotyku, delikatna, świeża. Świetnie wygładził zaniedbania na udach i pośladkach. Pięknie pachnie, ale większość produktów Perfecty, które miałam pachniały tak, że aż chce się je skonsumować :)



Nie wysusza skóry, nie podrażnia - pomimo, że jest ździerakiem - nie uczula. Nic nieprzyjemnego mi się przy stosowaniu nie przytrafiło.

Po regularnym stosowaniu zauważyłam lekkie ujędrnienie, napięcie skóry.

Konsystencja przyjemna w używaniu, taka galaretkowata, ale nie ucieka przy aplikacji ani nie przelewa się przez palce. Zarówno przy wydobywaniu z tubki jak i po spienieniu.



Opakowanie to miękka tuba zamykana na zatrzask. Z łatwością zużyjemy produkt do ostatniej kropelki. Bardzo dobrze się spłukuje ze skóry.



Do wydajności mogłabym się przyczepić, ale jak tak spojrzę wstecz na inne tego typu produkty różnych firm, to raczej z żadną nie miałam lepiej. Wszędzie mogłoby być lepiej.

Ja mój egzemplarz kupiłam w Biedronce, za ile nie pamiętam, ale pewnie coś w granicach 7-8zł.

Na koniec skład:


5 komentarzy:

  1. Z chęcią bym go powąchała, jednak wolę mocniejsze zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brdzo sporo drobinek to już się nim zainteresowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja za peelingami nie przepadam, ale zapach mnie kusi ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam peelingi, tego jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam