niedziela, 20 marca 2016

Zakupy Rossmannowe

Witajcie po przerwie :)

Kilka dni mnie nie było, w pracy początek masakry.. Wychodziłam z domu jak cała okolica jeszcze smacznie spała i o wstawaniu nawet nie śniła.. Caluteńki dzień a pracy - wychodziłam - robiło sie znów ciemno :(  A jak wracałam do domu - nic tylko spać, bo na drugi dzień to samo.. Korpo niszczy..

Nie wiem jaki będzie nadchodzący tydzień, ale pocieszające jest to, że jutro mam popołudniową zmianę, wiec przynajmniej jeszcze dam radę się wyspać, choć z drugiej strony trzeba coś w domu na święta zrobić..

Ale dziś jestem, z zakupami z Rossmanna.. :) Niby nic, a cieszy bardzo..


  • Isana wiosenne mydło o zapachu rabarbaru. 
  • Isana kremowy żel pod prysznic - limitka o odświeżającym zapachu



  • Promocyjne Synergen Fruity Flirt czyli żel do mycia i tonik



  • Lirene My Color Code fluid kryjąco-matujący (typ urody wiosna) - w Cenie na Do Widzenia. za 14 zł, przeceniony z 24zł.
  • Kolastyna samoopalacz w sprayu oraz SunOzon chusteczki samoopalające - trzeba rozpocząć przygotowania do wiosny.


A ogólnie dziś chyba pierwszy dzień wiosny ( przynajmniej Facebook tak twierdzi) a w Krakowie pogoda jakiej nie powstydziłby się niejeden listopadowy dzień. Szaro, buro i ponuro.. Ciemno jakby miał spaść śnieg.. Wiosno - przybywaj.. :)

10 komentarzy:

  1. ciekawi mnie mydło i żel pod prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydełko również kupiłam, ale w zapasie :) tego żelu z koalą nie mogę dorwać u siebie :( lubię limitowane wersje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam to mydło z Isany super pachnie rabarbarem;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Isana rabarbarowa jest super! szkoda, że nie ma żelu ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy :) Na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mydło i żel najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam