poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Actisoftin - krem na zajady

Nie często, ale zdarza mi się, że pękają mi kąciki ust. Znacie to uczucie - nie przyjemne i bardzo boli.

Rewelacyjne ukojenie przynosi stosowanie Actisoftinu czyli kremu na zajady.



Co o preparacie mówi producent:

Actisoftin krem to starannie dobrana kompozycja składników dla osób mających problem z zajadami. Dzięki zawartości wyciągu z Onopordum acanthium stymuluje rekonstrukcję skory w kącikach ust, wykazując działanie naprawcze i intensywnie regenerujące. w skład kremu wchodzi również wyciąg z wąkrotki azjatyckiej, który odżywia i wygładza skórę poprawiając jej ogólny wygląd i kondycję. Zawarty w preparacie wyciąg z kasztanowca wpływa korzystnie na szczelność naczynek, redukuje zaczerwienienie i łagodzi podrażnienie. Pantenol działa kojąco, nadaje skórze elastyczność i miękkość. W skład kremu wchodzi także kompleks nawilżający, który zapewnia prawidłowe nawilżenie, natłuszczenie oraz tworzy barierę ochronną w kącikach ust, chroniąc skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. 
  • regeneruje pęknięte kąciki ust
  • łagodzi podrażnienie skóry
  • tworzy barierę ochronną
  • działa nawilżająco i odżywczo



Za niecałe 6zł - bo tyle zapłaciłam za ten krem w Rossmannie - otrzymujemy rewelacyjny produkt świetnie działający na pękające kąciki ust. Wystarczy kilkakrotna aplikacja - i po problemie zostaje wspomnienie. Nie wierzyłam, że tak może być, ale naprawdę tak świetnie ten krem działa.
Czyli :"naprawia" pękniętą skórę, a przy tym nawilża i odżywia. I faktycznie nie zostawia śladów na skórze. Czyli nie musimy wychodzić do ludzi z jakimkolwiek preparatem - czy to kremem czy maścią- zaaplikowaną w kącikach ust.



Zapewnienia producenta są w tym przypadku spełnione w 100%. Polecam bo warto mieć w kosmetyczce.

6 komentarzy:

  1. Muszę się w takim razie w niego zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi tak średnio pomógł, a gdy nałożyłam ciut za dużo, schodziła mi skóra ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. O, nie wiedziałam o istnieniu takiego cudeńka, i to jeszcze w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy przypadkiem nie jest w cenie na do widzenia, ale są i inne sklepy ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam