wtorek, 19 kwietnia 2016

EUCRYL - proszek czyszczący zęby

Moją opinie o proszku do czyszczenia zębów EUCRYL obiecałam Wam już dawno. Produkt, a raczej puste opakowanie po nim pojawia sie regularnie w comiesięcznym denku, więc chyba coś w jego "świetności" jest.. :)



Otóż na początek powiem Wam, że nie jest to typowy produkt wybielający. Jeśli spodziewamy sie spektakularnych efektów w postaci śnieżnej bieli i to po kilku użyciach- mocno sie rozczarujemy.

EUCRYL jest to proszek do czyszczenia zębów, który jest w stanie zastąpić pastę do zębów. U mnie nie jest "zamiast" ale z "duecie. Tzn najpierw myję owym proszkiem i później pastą. Idealnie w tym pomaga mi elektryczna szczotka Oral-B z timerem 2-minutowym. Czyli 2 minuty proszkiem i 2 minuty pastą ( w moim przypadku specjalistyczną).



Przede wszystkim proszek przy systematycznym stosowaniu usuwa nalot i kamień na płytce nazębnej. Nie palę, ale wypijam niezliczone ilości kawy wiec niestety ma mnie co odbarwiać. Przez te prawie 4 miesiące zauważyłam różnice. Tak jak pisałam na wstępie idealnej bieli nie przywróci, bo to również kwestia indywidualna w kwestii bieli zębów, ale przebarwienia usunął. Leciutko i nie od razu, ale coś pozytywnego zaczęło się dziać. Dużo dobrego sprawił również inny preparat, którego używałam , ale o nim innym razem.



Po użyciu ( plus oczywiście druga seria z pastą ) mam uczucie dobrze oczyszczonych zębów, jeśli o zębach można powiedzieć, że gładkich to tak powierzchnia jest gładka, wypolerowana.

Przede wszystkim i co moim zdaniem najważniejsze nie podrażnia dziąseł i nie powoduje nadwrażliwości zębów.



Przyjemny w smaku - pozostawia na długo poczucie świeżości w jamie ustnej.

Jak używamy? Zwilżamy szczoteczkę i "zamaczamy" w proszku. Czyścimy jak zwykle.

Produkt jest niezwykle wydajny - mnie przy używaniu 2 razy dziennie opakowanie 50g starcza na miesiąc z lekkim hakiem.



Cena też w miarę przystępna ok 9 zł. Tylko z dostępnością jest problem - niestety tylko internet, gdzie przez koszty wysyłki zwiększamy cenę.

Ale myślę, że mimo wszystko warto produkt mieć bo jest wart polecenia.


13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe ; ) od dłuższego czasu szukam czegoś co pomoże mi trzymać zęby białe. Niestety kawa nie pomaga ;) używałam już kilku i mych "specyfików" ale nie było efektów nawet małych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj spektakularnie też Ci nie wybieli, ale jakoś tam delikatnie nalot usuwa :)

      Usuń
  2. Ja go uwielbiam! Ostatnio go trochę odstawiłam, bo usuwałam ósemkę... ;c No na ezebrze kosztuje około 5,50 także nie ma źle. Jak robisz większe zamówienie to się kalkuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekaw jakie daje efekty

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o takim produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedyś na e-zebrze się nad nim zastanawiałam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten proszek. Miałam w dwóch wersjach (używałam będąc w UK i przywiozłam kilka opakowań). Świetnie wybiela zęby!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio mam bzika na punkcie wybielania zębów! :) Czekałam na Twoją recenzję! Myślę, że się skuszę i przetestuje na sobie! Dzięki!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie mam bzika na punkcie zębów ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam