niedziela, 17 kwietnia 2016

Merz Spezial - hialuronowy krem w musie

Produkt, o którym chciałabym Wam poopowiadać dostałam na jesień. Była to można powiedzieć promocja, przy zakupie opakowania drażetek Merz Spezial należało przesłać skan paragonu i jako gratis otrzymać można było ten właśnie krem.



Udało mi się go otrzymać i od pierwszego użycia byłam niezwykle zadowolona. Jednak nastała zima i doszłam do wniosku, że mimo niezbyt srogiej zimy leciutka konsystencja kremu-musu będzie zbyt delikatna jak na wahania temperatur na zewnątrz.



Powróciłam do produktu wraz z ustąpieniem ujemnych temperatur i nadszedł czas aby przedstawić Wam moją opinie.



Ale tradycyjnie, najpierw pierwsze słowo będzie należało do producenta:

Merz Spezial Cream Mousse to unikalny na polskim rynku produkt do pielęgnacji skóry twarzy, szyi i dekoltu. Jest to delikatny mus kremowy zawierający aktywne składniki,
które regenerują skórę. Produkt ma formę delikatnej pianki i jest umieszczony w pojemniku pod ciśnieniem o objętości 50 ml. Taki sposób zamknięcia produktu
w odróżnieniu od większości znajdujących się na rynku kosmetyków:

  • umożliwia precyzyjne dozowanie produktu,
  • zapewnia świeżość produktu, mus kremowy znajduje się w hermetycznym opakowaniu bez dostępu do tlenu,
  • umożliwia higieniczne używanie produktu – dzięki dozownikowi użytkownik nie dotyka do pozostałego w opakowaniu musu kremowego.
Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron to produkt, który ma potrójne działanie nawilżające:
  • Odbudowuje nawilżenie skóry
  • Wzmacnia równowagę wodno – lipidową skóry
  • Chroni przed utratą nawilżenia
Efektem stosowania Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron jest redukcja zmarszczek i nawilżenie skóry.
Odbudowa nawilżenia skóryCream Mousse Hyaluron zawiera kwas hialuronowy, który jest istotnym elementem tkanki łącznej. Utrzymuje on naturalne nawilżenie skóry. Obecny w musie kremowym sok z aloesu pomaga przywrócić optymalny bilans nawilżenia i ma kojący wpływ na odwodnioną skórę.
Wzmocnienie równowagi wodno – lipidowej skórMorska glukozamina wspomaga efekt nawilżenia poprzez stymulację naturalnej produkcji kwasu hialuronowego w komórkach skóry. Wzmacnia naturalną barierę wodno-lipidową i poprawia regenerację skóry.
Ochrona przed utratą nawilżeniaUnikalne włączenie do formuły musu kremowego ekstraktu z wodorostów chroni przed utratą nawilżenia, zapobiegając zmniejszaniu naturalnych zasobów wilgotności skóry.
Efekt został potwierdzony po 2 tygodniach stosowania Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron:*

  • Skóra wygląda młodziej: 89%
  • Mniej zmarszczek: 72%
  • Skuteczna ochrona przed wysuszeniem skóry: 100%
* Test konsumencki na grupie 21 kobiet. Podany % odpowiedzi.

Sposób użycia:Opakowanie Merz Spezial Cream Mousse należy wstrząsnąć. Trzymając opakowanie w pozycji pionowej nacisnąć dozownik znajdujący się u góry opakowania. Mus kremowy należy aplikować na dłoń, a następnie delikatnie rozprowadzić po twarzy, szyi i dekolcie. Mus kremowy w całości wchłania się w skórę i nie wymaga zmywania. Jest odpowiedni do codziennego stosowania.

I teraz moja opinia:
  • Konsystencja wręcz idealna, moja ulubiona - leciutki mus, który prawie natychmiast się wchłania. Nie pozostawia lepkiej warstwy. Łatwo się aplikuje.
  • Nawilża i leciutko natłuszcza. Nie uczula i nie wysusza. Skóra sprawia wrażenie wypoczętej, zdrowszej.

  • Ja używam tylko rano i świetnie współpracuje zarówno z bazą pod makijaż jak i samym podkładem. Nic się nie roluje, nie rozwarstwia. 
  • Pięknie, delikatnie pachnie. 
  • Opakowanie z pompką, dzięki czemu aplikacja jest bardzo praktyczna i higieniczna.

  • Bardzo wydajny, jedno naciśnięcie pompki wystarcza na aplikację całej twarzy i szyi. 
  • Pojemność opakowania to 50ml i producent twierdzi, że wystarczy na 40 aplikacji, jednak ja uważam, że na pewno na więcej .
  • Dostępność - na pewno strona producenta, i apteki. Cena jaką widziałam w internecie zaczynała się od ok 20zł.

5 komentarzy:

  1. Ta konsystencja mi się podoba, z chęcią bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że z Merz Spezial jest krem. Widziałam tylko tabletki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm firmę kojarzę z suplementami diety ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze kremu w formie musu,ciekawa jestem czy by mi przypadł do gustu zarówno pod względem formuły jak i działania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam