środa, 13 kwietnia 2016

Nowy katalog Avonu - Perfumania

Jutro startuje nowy katalog Avonu. To już nr 06 o nazwie "Perfumania".



A co w nim mnie zaciekawiło? Zaraz Wam zaprezentuję. To, że mnie zainteresowało nie ma przełożenia na to czy kupię, w tym katalogu, który kończy sie dziś też Wam wiele rzeczy pokazywałam a .... nie kupiłam nic. Hi hi :)

Jak będzie w tym? Któż to wie.. :)

Ale na prezentację zapraszam;

Skoro "perfumeria" to i pełno zapachów w atrakcyjnych cenach:







Kulki pod pachy- cena świetna:

Konturówki do oczu:
Błyszczyki i szminki:


Lakiery do paznokci:
Świetna seria Clearskin, która poradziła sobie z niejednym pryszczem u mnie:

Produkty do pielęgnacji stóp:

I biżuteria:

Coś Was zainspirowało?

1 komentarz:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam