piątek, 29 kwietnia 2016

Odpustowy manicure

Dzisiejszy post potraktujcie z przymróżeniem oka, Mani całkowicie mi nie wyszło, przesadziłam i przedobrzyłam...

Chciałam, żeby po raz pierwszy nie było brokatu wiec jako top postanowiłam zastosować Sensique Art Nails . W moim przypadku nr 319. Ładnie mogłoby być gdybym pomalowała nim jeden paznokieć, u mnie na całej ręce wygląda mocno kiczowato wręcz jak w tytule odpustowo.

Ogólnie tym lakierem bardzo źle się maluje. Raz wydobywamy na pędzelku dużą ilość tych "trocinek" innym razem praktycznie nic.

Bazowym lakierem jest Avon Nail Pro+ o nazwie Sheer Citrus..










4 komentarze:

  1. Obydwa lakiery śliczne lecz ten z Avon wyglądałby dobrze sam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest tak zle :) piekny bazowy kolorek

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam