sobota, 30 kwietnia 2016

Podsumowanie akcji "oszczędzanie"

Na początku miesiąca podjęłam wyzwanie, że uda mi się powstrzymać od nadprogramowych zakupów.
Zalążkiem akcji był nadmierny zapas kosmetyków wszelakiego rodzaju a kumulacja nastąpiła tak mniej więcej po środku miesiąca, gdy byłam zmuszona wyrzucić sporo przeterminowanych kosmetyków - poszły od razu do kosza, bez umieszczania ich w denku.



Czy mi sie udało ?

Z dumą stwierdzam, że TAK. Udało się. Czy zmieściłam się w  50zł, nie wiem, zaraz sie okaże jak podsumuje, ale to też nie chodziło o to, żeby idealnie wbić sie w tę kwotę, tylko o to żeby faktycznie mniej kupować.

Zapraszam na podsumowanie:

Zakupy w akcji Rossmannowej pokazywałam Wam TUTAJ


  • Podkład Lirene - 10zł
  • Wibo Puder - 6zł
  • Rozświetlacz Wibo -5zł
  • Rożświetlacz Lovely - 5zł


Razem 26zł

I dalej Rossmann:


  • Płyn do higieny intymnej - 5zł
  • Żel pod prysznic - 3zł
  • Szampon - 4zł


Razem : 12 zł

Natura:  ( nawet nie wiedziałam, że w mojej dzielnicy jest ta drogeria, przypadkiem tam się znalazłam ).





  • Płyn do higieny intymnej - 4zł

Jakby nie było : razem 42zł. :D

Sukces :) Akcja rabatowa w Rossmannie nie kręciła mnie, zupełnie. Kupiłam to co potrzebne i nic więcej. Dodatkowo przesiadłam sie z samochodu na komunikację miejską co też daje oszczędności. Paradoksalnie oprócz materialnych również czasowe, bo niestety Kraków prawie cały zakorkowany.

Tak wiec patrząc na sukces kwietnia przedłużam akcję na maj :)



6 komentarzy:

  1. Gratulacje! ;) Ja skorzystałam z promocji kupując 3 kosmetyki i też już więcej nie zamierzam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do promocji w rossmannie tez podeszlam na spokojnie i kupiłam tylko te najpotrzebniejsze rzeczy ;)
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezle:) ja w kwietniu na kosmetyki wydalam moze 20zl:) mam spore zapasy wszystkiego i staram sie zuzyc i dopiero nowe otwierac;) trzymam kciuki za postanowienie na maj:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo!
    Sporo kupiłaś a jednak się zmieściłaś. Dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo :) cel osiągnięty a takie coś zawsze cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Ja w maju robię detoks kosmetyczny, bo gdy zobaczyłam ile rzeczy kupiłam w kwietniu to.... muszę iść na zakupowy odwyk.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam