sobota, 2 kwietnia 2016

Ulubieńcy marca

Dziś przedstawię Wam moich kosmetycznych ulubieńców ubiegłego miesiąca.

Będą to trzy produkty.

Numerem jeden jest seria do włosów od Nivea Repair&Targeted Care - dla mnie prawdziwy hit.
Recenzja pojawiła się TUTAJ




Drugi produkt to hybryda Bling. Do tej pory malowałam tylko Semilaciem. Tani on nie jest, natomiast Bling jest świetną alternatywą, jakościowo bardzo zbliżona, wręcz bym powiedziała że identyczna a do tego tańsza - 13zł.
Recenzja TUTAJ






Trzecim produktem, który używałam z wielką przyjemnością i który mnie zachwycił był Avonowy termoochronny płyn do układania włosów.
Recenzja TUTAJ



6 komentarzy:

  1. Komplet z Nivea i termoochronny płyn, muszą się pojawić w mojej pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie ostatni produkt
    ja mam nablyszczacz z tej serii i jest super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób stosuje Nivea Repair&Targeted Care więc i może ja wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba produkty Nivea również bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam próbki szamponu i odzywki z Nivea miały czekać spokojnie na swoją kolej...dziś je wypróbuję i się przekonam skoro je tak zachwalasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam