środa, 20 kwietnia 2016

zapytaj.trybawaryjny.pl - portal pomocny każdemu :)

Blog dla mnie to mały kawałek internetowego świata. Miejsce tylko moje, do którego z radością zapraszam moich czytelników.

I chyba wszystkie blogerki/blogerzy tak mają. Nie ważne jaką dziedzinę reprezentujemy. Dbamy o swój malutką część internetu :)

Ale oprócz ciekawych tekstów urozmaiconych pięknymi zdjęciami, mogą pojawić się problemy i to te informatyczno-komputerowe.

Szacun tym dziewczynom, które umieją sobie same zmienić wygląd bloga, wgrać nowy szablon.. Naprawdę chylę czoła :) Ja nie jestem tak obyta z tym wszystkim żeby się odważyć gdzieś tam coś zmieniać w HTMLu..

Ale dziś nie o tym, chociaż może coś bliżej w tym temacie.. Nie każda z nas, blogerek kosmetycznych jest informatykiem z wykształcenia czy nawet i z zamiłowania.. A problemy z komputerem czy oprogramowaniem mogą pojawić się zawsze i o nie określonej porze ;)

Nie każda z nas ma również znajomego, kolegę, który pomoże  lub nawet serwis gdzieś "pod ręką".
Dlatego z pomocą przyjdzie nam portal zapytaj.trybawaryjny.pl



Portal ten to miejsce, w którym możemy zadać pytanie bez jakichkolwiek obaw, że ktoś nas wyśmieje i stwierdzi że to pytanie z gatunku "mało ambitnych".
Odpowiedzi udzielają eksperci pomocy technicznej antywirusa AVG, tak więc mamy 100% pewność co do ich rzetelności.

Forum to nie tylko pytania, ale i ciekawe artykuły. Jeden ciekawszy od drugiego i to tak napisane, że typowy laik komputerowy i blondynka - czyli ja - czyta z zaciekawieniem i przede wszystkim ze zrozumieniem :)




Wczoraj tak się zaczytałam, że... spóźniłam się na autobus do pracy ;)

Na filmiku poniżej zobaczyć możecie jak działa forum:



Na forum pojawiają się pytania różne, zarówno te dotyczące działania wirusa AVG jak i ogólnie komputera, laptopa czy smartfona. Tak więc pytajcie śmiało - tutaj nie ma pytań niemądrych :) Na każde pytanie otrzymamy rzetelną i satysfakcjonującą nas odpowiedź.




Facebook`owiczki mogą też polubić FP facebook.com/AVGPL i tym samym być na bieżąco.

Dodatkowo portal zapytaj.trybawaryjny.pl/ przygotował konkurs.

Wśród czytelniczek mojego bloga zostaną rozlosowane dwa zestawy nagród. Będzie to  pakiet składający się z programy antywirusowowego AVG + zestaw 9 gadżetów (podkładka mysz, kubek, podkładka pod kubek, etui chroniące kartę kredytową, długopis, smycz, opaska odblaskowa, czyścik do klawiatury, koszulka).
Warunkiem jest zadanie pytania na zapytaj.trybawaryjny.pl oraz pozostawienie komentarza na moim blogu (pod tym wpisem), że takie pytanie zostało zadane.Konkurs trwa do końca maja b.r.

Zapraszam zarówno do zadawania pytań na portalu jak i do czytania naprawdę ciekawych artykułów. 

3 komentarze:

  1. Ja coś tam w wyglądzie bloga potrafię zmienić, ale nie dużo. Fajny ten portal o którym piszesz. Ja mam brata który jest technikiem informatykiem i zna się na komputerach, ale nie pytałam go czy potrafiłby wgrać szablon na blog, myślę, że tak. Na komputerach się dobrze zna i potrafi naprawić jeśli coś nie gra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat jestem z tych 'technicznych', więc nawet jak coś się dzieje z komputerem mojego chłopaka to prosi mnie o pomoc :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam