niedziela, 29 maja 2016

Co nowego w maju

Ostatnie dni miesiąca, a wiec przychodzi czas na wpisy podsumowujące.

Dziś post z nowościami. Będzie krótko i przede wszystkim mało. Już drugi miesiąc trwam w mocnym postanowieniu oszczędzania i kupuję tylko to co bardzo niezbędne. O tym tez będzie osobny wpis.

A wiec co nowego?

Współpraca z BLOGmedia i trzy produkty:



A teraz moje jakże skromne zakupy:

Żel pod prysznic z Lidla, a cała reszta kupiona w Naturze. Dużo tego nie ma, ale to dobrze, bo zapasy mi "wychodzą"...

Miłej niedzieli :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawe jak spisze się ta wersja płynu micelarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem tych produktów z perfecty

    OdpowiedzUsuń
  3. Płyn Nivea mnie ciekawi, ostatnio pojawia się sporo pozytywnych opinii na jego temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam te same przesyłki z Blogmedia + jeszcze paczuszka kosmetyków Dax ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa działania tych produktów Perfecta!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam