poniedziałek, 2 maja 2016

Nowości kwietnia

TYM poście chwaliłam sie Wam, że udało mi sie w kwietniu lekko oszczędzać. Nie kupiłam nic ponad to czego nie potrzebuję. Ale to nie oznacza, że nic nowego się nie pojawiło.

Zapraszam na prezentację.

Zakupy w Rossmannie:


  • Podkład Lirene Shiny Touch
  • Wibo Fixing Powder
  • Rozświetlacze z Lovely i Wibo


Rossmann ciąg dalszy i Natura:



  • Silver Shampoo - szampon do włosów blond, rozjaśnianych, siwych itd. 
  • Isana Hello Spring - nowy żel pod prysznic
  • Intimelle - płyn do higieny intymnej


Współpraca z Equalan Pharma:



  • Hydrotone - intensywnie nawilżający krem do twarzy, szyi i dekoldu.
  • GlySkinCare Hyaluronic Serum .


I w akcji Facebookowej "załapałam się" do testowania produktów Celii:

Mascara, cień oraz kredka do ust.

5 komentarzy:

  1. Trochę nowości przybyło :) miłego testowania :)
    Mam puder z Wibo i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam ten puder fixujący z Wibo i aktualnie używam go jako puder pod oczy. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współprac :) Ja niestety w kwietniu kupiłam zdecydowanie więcej, niż planowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Też dostałam przesyłkę z Celii ;) A nowy wiosenny żel z Isany pięknie pachnie brzoskwinkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam