wtorek, 31 maja 2016

Podsumowanie akcji "Przeżyć miesiąc za 50zł"

To już drugi miesiąc z rzędu, w którym oszczędzam. A raczej nie kupuję nic czego nie potrzebuję, wykorzystując zapasy. Jeżeli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne ubywa mi nieźle, ale jeżeli chodzi o kolorówkę już jest słabiej, ale to chyba zawsze tak jest.

Czy udało się "Przeżyć miesiąc za 50 zł" ? Zaraz się przekonamy...

I co też ja kupiłam?

Natura:

  • Biały Jeleń - żel do mycia twarzy, ciała i włosów. 5,99zł
  • Essence - lakier do paznokci - 4,99zł
  • Nivea - masełko do ust - 7,99zł.


Lidl:


  • Cien żel pod prysznic - 3,99zł


Razem daje nam : 22,96zł

Wczorajszy Rossmann:


  • Perfecta Specjalistyczny preparat do higieny intymnej - 7,99zł
  • Isana Med żel pod prysznic 2w1 Sport - 2,49zł
  • Isana kremowo-olejowy peeling pod prysznic z olejem migdałowym i perełkami masującymi - 4,99zł


Razem: 15,47zł

Całość wydatków: 38,43zł

Udało się ! Kolejny miesiąc się udało :) A więc... Ciąg dalszy oszczędzania w czerwcu :) A co - skoro dwa miesiące mi tak dobrze szło, to może i w trzecim będzie się czym chwalić.

6 komentarzy:

  1. Ja w czerwcu nie będę żadnych kosmetyków kupować. Ewentualnie żel pod prysznic i szampon do włosów bo to najbardziej potrzebne, reszta jest w zapasach :-) super postanowienie. Wytrwałości :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super oby tak dalej. Życzę wytrwałości.Ja sama w maju nie kupiłam żadnego kosmetyku. Zużywam zapasy na maksa. może w czerwcu powtórzę ten wyczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo! Ja teraz walczę z zaprzestaniem kupowania kosmetyków, bo zwyczajnie nie mam w czym chodzić i muszę nadrobić zaległości w szafie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam