poniedziałek, 16 maja 2016

Pomadka w kredce Celia Lips On Top

Zwolenniczką pomadek w kredce nigdy nie byłam, ba co więcej nawet i pomadek tak nie do końca. Zdecydowanie wolę błyszczyki.

Gdy dostałam do testów pomadkę w kredce Lips On Top Celii nie sądziłam, że to początek wielkiej miłości.

I to na serio. Ta pomadka jest rewelacyjna. Wygodnie sie ją nakłada, sunie po ustach mięciutko. Trwałość - bardzo dobra, oczywiście gdy jemy czy coś pijemy musimy liczyć się z zanikiem i tak jest w tym przypadku. Ale to chyba oczywiste.

Ja mam kolor oznaczony numerem 2. To taki nudziak zmieszany z brudnym różem. Bardzo mi sie ten kolor podoba i w miarę mi pasuje.

Fajne opakowanie - wysuwana w tradycyjny sposób kredka.

 Mój hit.






7 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam