niedziela, 22 maja 2016

Termo-Spray do włosów od Loton Professional

Dziś chciałabym Wam przedstawić rewelacyjny produkt, pomagający poskromić niesforne kosmyki.
Ja wprawdzie od używania prostownicy odeszłam już prawie 5 miesięcy temu odkąd zepsuła mi się prostownica i najpierw jakoś zeszło mi kupowanie nowej, po czym stwierdziłam, że takiego urządzenia potrzebować jednak nie będę - i dobrze :)

Natomiast takie usprawniacze używam przed suszeniem suszarką czy nawet w ranek kiedy nie myję włosów a widzę, że nie chcą współpracować. Psiakam wtedy włosy i czeszę jak zwykle.

A wiec dziś bohaterem będzie Termo-Spray do prostowania włosów Loton Professional.
Spray ma nam zapewnić profesjonalną termoochronę włosów do 220C.



Z informacji na opakowaniu:

TERMO-SPRAY do prostowania włosów z serii LOTON PROFESSIONAL przeznaczony jest dla osób prostujących włosy przy użyciu prostownicy czy suszarki. Skutecznie chroni włosy przed destrukcyjnym działaniem wysokiej temperatury. Formuła stylizująca zapewnia długotrwały efekt prostych włosów a naturalne proteiny jedwabiu nadają połysk i gładkość.


I teraz moje zdanie:


  • świetnie niweluje puch i niesforny nieład
  • rewelacyjnie nadaje się do wygładzania włosów podczas suszenia ( ja to w moim przypadku nazywam prostowaniem ręką - przy suszeniu po prostu wygładzam ręką i leciutka wyciągam włosy)

  • nie obciąża
  • nie powoduje szybszego przetłuszczania się włosów
  • nie podrażnia skalpu,
  • nie powoduje powstawania łupieżu
  • pięknie pachnie

  • poręczna butelka z atomizerem - trochę przypomina rozpylacz do kwiatków :)
  • wydajny
  • dostępny w Rossmannie
  • przystępna cena - ok 7 zł.

3 komentarze:

  1. Prostuję włosy często, zwrócę uwagę na ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam, ale bardzo przetłuszczał moje włosy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam