czwartek, 2 czerwca 2016

Denko majowe ..

Trochę spóźnione - ale jest denko majowe.. W tym miesiącu nie poszło tak spektakularnie jak miesiąc temu, ale zawsze to radość, że udało sie wykończyć 16 produktów.


  • Avon Sensens Be Radiant Race Milk & Lotus Flower - żel pod prysznic. Spełnia wszystko co ma zadane i żadnego dodatkowego kuku jeśli chodzi o uczulenie czy wysuszenie nie robi.
  • Marion Maribell Perfect szampon do włosów blond, rozjaśnianych i siwych - RECENZJA
  • Avon Valilla&Orchid - płyn do kąpieli - jak w przypadku brata pod prysznic z Avon Senses.
  • Avon AT - odżywka "Natychmiastowa naprawa" do włosów zniszczonych. Bardzo dobra odżywka, ale mnie ogólnie pasują produkty z Avon AT.



  • Adidas for Women - żel pod prysznic. Świetnie oczyszcza, nie uczula, nie wysusza, pięknie pachnie. 
  • Syoss 9-5 mroźny perłowy blondRECENZJA
  • Isana lakier do włosów - spełnia wszystkie oczekiwania względem lakieru do włosów. Bardzo dobrze utrwala, nie skleja włosów.
  • Isana Hello Spring żel pod prysznic - RECENZJA



  • Avon Nutra Effects - pianka do oczyszczania twarzy - RECENZJA
  • Loton Professional - Termo-Spray do prostowania włosów - RECENZJA
  • Synergen Fruity Flirt - tonik do twarzy - RECENZJA
  • Johnson`s Body Care - krem do rąk - RECENZJA




  • Biosilk Maracuja Oil - tak wychwalany na blogach u mnie kariery nie zrobił. Ale wypróbowałam i już wiem, że nie wrócę.
  • Avon Pur Blanca - ogólnie bardzo lubię kulki z Avonu. Bardzo dobrze chronią przez powstawaniem przykrego zapachu, nie plamią ubrań, nie uczulają.
  • Ziaja Bloker - któż nie zna :)
  • Avon Color Trend baza pod makijaż - RECENZJA
A jak Wam poszło?

9 komentarzy:

  1. Ładnie. Znam tylko farbę Syoss ale w innych kolorach używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci poszło, nie miałam nic z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu spróbować tej farby, bo kiedyś naczytałam się złych opinii i zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele z adidasa są super :-) super denko :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. żele z Isany uwielbiam! miałam te wiosenną wersję- bardzo podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne denko ;) Ja z żelem Isana Hello Spring dopiero się poznaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie poszło najwięcej kosmetyków do włosów :)
    Malinowe Ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam blokera od Ziai i jeszcze wielu innych kosmetyków też od Ziai i jeszcze się na tej firmie nie zawiodłam ;) Wiem, ze kosmetyki są tanie, ale żeby jeszcze trochę okroić koszty kupuję przez internet hurtowo, bo zawsze wychodzi jakieś 20% taniej niż w sklepie stacjonarnym ;) https://e-ziaja.com/pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam