piątek, 17 czerwca 2016

DEWI Nail Polish - fiolet na paznokciach

O lakierach DEWI nie słyszałam nigdy wcześniej. Aż do kiedyś, kiedy to w osiedlowym Lewiatanie wypatrzyłam szafę ( tak, dokładnie szafę, niewielką ale jednak) kosmetyków tej marki.

Innych kosmetyków kolorowych mam aż nadmiar, ale na dwa lakiery sie skusiłam - po 5 zł za sztukę.

Kupiłam fiolet i niebieski.

Dziś prezentacja fioletowego. Kolor z napisu na zakrętce to L019.

Maluje sie bardzo dobrze, konsystencja taka jak lubię, nie za rzadka ale i nie za gęsta, żeby trzeba było rozcieńczać. Pędzelek idealny, pracuje sie nim bez problemów. Lakier nie smuży,  nie bąbluje. Szybko schnie, trwałość tradycyjna - 3 dni . Łatwo sie zmywa.

I teraz prezentacja:












6 komentarzy:

  1. ciekawy kolor, nigdy takiego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatny fiolet, bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny kolorek, jeden z moich ukochanych odcieni fioletu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy ktoś robił na hybrdę z tegoj firmy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam