niedziela, 12 czerwca 2016

Marcon Avista - kremowy żel pod prysznic

Produkt, który dziś chciałabym Wam przybliżyć dostałam kiedyś jako gratis przy opóźnionym zamówieniu. Leżał sobie w szufladzie kilka miesięcy aż postanowiłam go użyć.



I po pierwszym użyciu przepadłam. Kremowy żel pod prysznic firmy Marcon Avista - firmy całkowicie mi nie znanej. Jest on przeznaczony dla kobiet w ciąży i młodych mam.

Wprawdzie w ciąży nie jestem, młodą mamą ;P też, ale używa mi się go rewelacyjnie, świetnie współpracuje z moją skórą.



Najpierw producent:


I teraz ja ( krótko i mam nadzieję na temat:)):


  • świetnie myje
  • bardzo dobra, w miarę gęsta konsystencja, świetnie się aplikuje, nic nie ucieka, nic nie przelewa przez palce

  • nie wysusza
  • nie podrażnia
  • nie uczula
  • ładnie delikatnie pachnie

  • świetnie też działa jako produkt do higieny intymnej: zapewnia uczucie świeżości na długo, żadnych negatywnych skutków ubocznych nie ma
  • fajnie się pieni i rewelacyjnie spłukuje ze skóry


Jedynym mankamentem jest opakowanie. Nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem tuba zamykana na zatrzask jako produkt pod prysznic, łatwo może się wyślizgnąć z mokrej dłoni, ale cóż nie można mieć wszystkiego. Plusem w tym minusie jest "zamykadło" na zatrzask - dobrze, że nie zakręcane :)



Ta firma jest nowością na mojej półce - już wypatrzyłam kilka fajnych produktów na ich stronie, jak troszkę jeszcze pozbędę się zapasów to z chęcią przyjrzę się bliżej.

4 komentarze:

  1. Też chętnie zajrzę i zobaczę co mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym kosmetykiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również widzę ten kosmetyk 1 raz :-) zaciekawił mnie ogromnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam