sobota, 23 lipca 2016

Box: "Czego pragną kobiety" + nowości Nivea

Z reguły nieufna jestem wszelkim boxom. Raz skusiłam się na box z Paese KLIK KLIK.

Ale, że zawartość boxa "Czego pragną kobiety" była mi znana, więc skusiłam sie i zamówiłam.
Zwłaszcza, że wykończyłam mój mega zestaw Merz Spezial, wiec suplement tego typu był mi niezbędny.




Już po otwarciu pudełeczka byłam bardzo pozytywnie zaskoczona, bo wszystko pięknie zapakowane.  A w środku:

  • Siquens MedExpert krem do cery przesuszonej i odwodnionej
  • Siquens MedExpert krem kojąco-łagodzący
  • Regenerum serum do rzęsBelissa Intense - suplement wzmacniający włosy, skórę i paznokcie
  • Hydrominum - suplement usuwający nadmiar wody z organizmu


Za całość zapłaciłam 39zł - wiec chyba koszt ok.

Dzień wcześniej odwiedził mnie z kolei kurier z paczką - niespodziewajką od Nivea.

I oto moje nowości:

  • Nivea Color Care&Protect - lakier do włosów
  • Nivea Color Care&Protect szampon i odżywka
  • Chusteczki micelarne do demakijażu
  • Nivea Care - lekki krem do twarzy.


No to zaczynam testowanie :)

AKTUALIZACJA : śmiało o sobie mogę powiedzieć, że albo gapa jestem albo po prostu ŚLEPA.
Nie popatrzyłam od razu na terminy przydatności kremów z boxa. Zrobiłam to dopiero jak przeczytałam o tym fakcie na FB Boxa. Niestety kremy mają datę przydatności - 01.09.2016 ( podana na zgrzewie data produkcji 01.09.13 na to sugeruje ). Szkoda.. Czuję się trochę zrobiona w bambuko..

8 komentarzy:

  1. Obie paczuszki bardzo ciekawe. O boxie "Czego pragną kobiety" słyszę pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle ciekawych produktów :D miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nivea lekki krem do twarzy cudeńko, na pewno będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym boxie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam wcześniej tego boxu muszę poczytać o nim więcej w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajna zawartość pudełeczka. Witaminki zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam