piątek, 29 lipca 2016

Co nowego w lipcu

Już za chwilę skończy się lipiec... Dla mnie to znak, że już za chwilę, a raczej za kilka dni rozpocznę urlop.
Ale nie o urlopie dziś będzie mowa tylko o nowościach, które pojawiły się u mnie właśnie w lipcu.
Nie będę ukrywać, że zdecydowana większość to współprace.

A zatem zapraszam na prezentację.

Współpraca z marką Nivea:

Zawartość TUTAJ i TUTAJ





Box "Czego pragną kobiety" :
Zawartość TUTAJ



I to by było na tyle... :)
Na podsumowanie akcji "Przeżyć za 50zł" zapraszam na osobny wpis.

9 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty mogłaś przetestować w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, że te musy z Nivea są naprawdę bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aby kosmetyki mogły lepiej zadziałać warto zmiękczyć wodę kranową, można to osiągnąć nakładając na prysznic filtr prysznicowy z systemem kdf - to proste i bardzo wspomagające rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe nowości. Niech ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne nowości miałaś do przetestowania. Sama chciałabym wypróbować te musy Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania :) Box bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paczucha od Nivea;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Produkty Nivea sama bym chętnie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden z tych musów Nivea i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam