sobota, 9 lipca 2016

Hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy - Biały Jeleń

Do kosmetyków "kilka w jednym" nie jestem przychylnie nastawiona. Jakoś tak od zawsze uważam, że jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego. I tak pewnie byłoby z produktem, który dziś chciałabym Wam przedstawić.

Producent zapewnia, że żel ten można stosować do mycia ciała, włosów i twarzy. JA nim myłam tylko twarz i pod tym kątem będę oceniać.

Bohaterem posta będzie Biały Jeleń Hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy 3w1. Dedykowany dla skóry wrażliwej.



Na początek słów kilka od producenta:

Hipoalergiczny żel do mycia ciała, włosów i twarzy Biały Jeleń 3w1 dla kobiet prowadzących aktywny tryb życia to produkt intensywnie odświeżający i pielęgnujący skórę. Specjalnie opracowana formuła dokładnie oczyszcza, wzmacnia i odżywia skórę oraz nadaje zdrowy wygląd włosom. Żel przeznaczony jest do mycia ciała, twarzy i włosów. Dzięki minerałom pochodzenia morskiego skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, nawet po długotrwałym wysiłku fizycznym. Przebadany dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawiera: alergenów, parabenów, sztucznych barwników, SLES-u.

I ja. Tak jak już wspomniałam na wstępie używałam go tylko i wyłącznie do mycia twarzy. Jak sprawdziłby się do włosów i ciała? Nie mam pojęcia, nie lubie takich eksperymentów.



Natomiast w przypadku twarzy:

  • świetnie oczyszcza
  • skóra jest miękka, delikatna, lekko nawilżona -> a na pewno nie przesuszona czy wysuszona
  • nie ma tego nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia, gdy skóra woła - nawilż mnie.
  • delikatnie pachnie,
  • słabo sie pieni, tzn bardziej potrzebuje spienienia - jednak fakt czy produkt mocno się pieni czy nie nie jest wyznacznikiem dobrego mycia i oczyszczania

  • nie uczula i nie podrażnia
  • dla mnie wydajność w porządku - używałam ponad miesiąc dwa razy dziennie, więc uważam że jest ok.
  • konsystencja taka raczej średnio gęsta, ale nie sprawia problemów przy aplikacji, tzn nie ucieka i nie spływa
  • kolor przeźroczysty

  • opakowanie - miękka tuba, z łatwością kontrolujemy stopień zużycia produktu, jak i wyciśniemy żel do ostatniej kropelki
  • w miarę tani - ok 6zł przy pojemności 200ml
  • dostępny w Naturze

Tak trochę teraz żałuję, że nie przetestowałam na włosach, bo do ciała to pewnie byłby w porządku, bo tego typu produkty do ciała wyjątkowo rzadko robią mi kuku. Ale może następnym razem  ... :)

4 komentarze:

  1. Można pokusić się dodatkowo o sprawdzenie jak działają kosmetyki w połączeniu z miękką i twardą wodą, woda miękka wzmacnia działanie kosmetyków. Można za małe pieniądze kupić taki filtr i poczuć różnicę
    http://www.fitaqua.com/product/filtr-prysznicowy-zmiekczajacy-z-kdf/
    Ja w każdym razie polecam takie rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty tej firmy są okej więc kiedyś może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakieś myjadło z BJ miałam, ale mnie nie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam