piątek, 22 lipca 2016

Lidlowa moda

Z reguły staram się nie wstawiać postów gazetkowo-reklamowych jeden po drugim, żeby po prostu nie przynudzać, ale jak dziś rano otwarłam pocztę z newsletterem Lidla , to wiedziałam, że muszę Wam Lidlową modę pokazać.

Gazetka jest od wczoraj, 21 lipca, a ubranka w Lidlu niestety rozchodzą się bardzo szybko.

Tak więc zapraszam do oglądania i przy okazji mam pytanie czy macie coś z ubrań Lidlowych co możecie polecić - a może są to rzeczy ze zdjęć? Ja mam dwie piżamy i jestem bardzo zadowolona :)













5 komentarzy:

  1. W oko wpadły mi te długie sukienki :) Nie mam jeszcze nic z Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te sukienki maxi,
    Ale nie byłam po nie w lidlu...
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Na mnie w Lidlu niemalże wszystko jest zbyt duże :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne topy i długie sukienki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam