środa, 6 lipca 2016

Paczka-niespodzianka od Nivea

Dziś po powrocie z pracy czekała na mnie paczka niespodzianka od marki Nivea.

Pudełeczko ślicznie zapakowane, aż szkoda było otwierać, ale ciekawość zwyciężyła..




A w środku :

  • Jedwabisty mus do ciała pod prysznic NIVEA Creme Soft z olejkiem migdałowym.
  • Jedwabisty mus do ciała pod prysznic NIVEA Creme Smooth z ekstraktem z jedwabiu.
  • Jedwabisty mus do ciała pod prysznic NIVEA Creme Care z pielęgnującymi olejkami.


Takiej formy "myjadła" pod prysznic jeszcze nie miałam wcześniej, wiec z przyjemnością zabieram się do testowania :)

9 komentarzy:

  1. Ciekawe te kosmetyki. Sama nigdy nie stosowałam produktów w takiej formie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kiedyś miałam piankę do mycia od Phenome, ale musu nie chociaż wydaje mi się, że mogą być podobne. Jestem bardzo ciekawa tej nowości i chciałabym chyba każdą z tej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe są te musy. Na pewno kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna i miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłych testów, pozazdrościć przesyłki

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam że mus w granatowej butelce jest świetny :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam