sobota, 30 lipca 2016

Podsumowanie akcji "Przeżyć miesiąc za 50zł"

No i jestem z wpisem podsumowującym akcję oszczędzanie. W tym miesiącu jestem bardzo, ale to bardzo zadowolona. Podsumowanie będzie wyjątkowo krótkie bo kupiłam dwa produkty.

Jednym jest box "Czego pragną kobiety":




W składzie boxa znalazły się:
  • Siquens MedExpert krem do cery przesuszonej i odwodnionej
  • Siquens MedExpert krem kojąco-łagodzący
  • Regenerum serum do rzęsBelissa Intense - suplement wzmacniający włosy, skórę i paznokcie
  • Hydrominum - suplement usuwający nadmiar wody z organizmu
Cena boxa : 39zł

Jedynym produktem kosmetycznym, który kupiłam w lipcu był płyn do higieny intymnej Intinei Biedronkowej.

Cena: 3,50zł.

Jakby nie policzyć wydałam 42,50zł

Z zapasów pięknie schodzę. Nie uwierzycie, ale jeżeli chodzi o płyny/żele pod prysznic mam tylko jeden malutki z Avonu i trzy pianki/musy które otrzymałam od marki Nivea. A było tak, że miałam z 8 sztuk, jak nie więcej zkitranych w kartonach. Fakt fajnie jest mieć za wypadek jakby nam się skończył, ale przecież skończenie się żelu jest faktem bardzo przewidywanym...

Moją zmorą, tak jak widzę w zapasach są balsamy do smarowania. Muszę sobie chyba jakąś akcję balsamowania wymyśleć. Z kolorówki to chyba nie zejdę nigdy..

Ale akcję "Przeżyć miesiąc za 50zł" uważam za udaną. Kontynuacja przechodzi na następny miesiąc.. :) 

5 komentarzy:

  1. Małe zakupy przypadły na ten miesiąc :-) w sumie to fajna była by wspólna akcja balsamowania bo też mam zapas balsamów no ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam emulsję do higieny intymnej z Biedronki. Lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w kolejnym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam