niedziela, 24 lipca 2016

Wibo Fixing Powder - puder matujący idealnie

Na pełnym macie na twarzy przestało mi zależeć już jakiś czas temu. Nie dążę do tego za wszelką cenę. Ale jak nadarza się okazja by się "przymatowić" to czemu nie.

Puder, który dziś weźmiemy na tapetę kupiłam podczas wiosennej edycji rabatu -49% na kolorówkę w Rossmannie. Po uwzględnieniu rabatu kosztował 5 zł, wiec to nie majątek jakby sie nie spełnił.

Wibo Fixing Powder - czyli bohater dzisiejszego posta.




A czy spełnił? Jak najbardziej i to w 100%.

Jakież to plusy zaobserwowałam:


  • świetnie utrwala makijaż
  • matuje  i to na długo
  • idealnie współpracuje z podkładem - u mnie to TEN osobnik


  • nie zmienia koloru/odcienia podkładu
  • nie podkreśla suchych skórek i drobnych zmarszczek
  • nie bieli
  • nie wysusza, nie uczula
  • nie powoduje efektu maski


  • nie zatyka porów, nie powoduje wysypy różnych nieprzyjemnych różności
  • ładny, delikatny zapach
  • wydajny
  • ogólnie dostępny : Rossmann, Rossman-online, Wibo-online


Dla mnie hit.

8 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie ten puder, i cena zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawie go wtedy kupilam, ale miałam swojego ulubieńca i nie chciałam kupować zbędnych pudrow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko wykończę swój obecny puder to na pewno się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nim pozytywne opinie, nie miałam okazji jeszcze go używać ale cena kusi do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie używam z Ecocery ale bardzo mnie zaciekawiłaś tym z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę się w końcu na niego zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi za mną, ale mam za dużo pudrów w zapasach :P Jak będę w potrzebie, to na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam