piątek, 1 lipca 2016

Zużycia czerwcowe czyli denko

Ależ ten czas leci - dopiero co był dzień dziecka, a tu już mamy pierwszy dzień lipca. Czerwiec przeleciał nawet nie wiem kiedy..

A skoro poprzedni miesiąc sie skończył to czas przedstawić co udało mi sie wykończyć w czerwcu.
Jestem zadowolona, jest to ponad 20 produktów.

Zapraszam na prezentację :)


  • Marcon Avista żel pod prysznic  RECENZJA
  • ISANA MED żel pod prysznic 2w1 sport
  • Avon płyn do kąpieli Juicy Mango
  • Cien Shower Gel Orange
Co do pozostałych żeli/płynów wszystko ok. Świetne w użyciu, dobrze myją, nie wysuszają, nie podrażniają, pachną pięknymi, letnimi zapachami



  • Jantar szampon z wyciągiem z bursztynu. RECENZJA
  • Avon AT szampon "Gładkość jedwabiu" do włosów trudnych do ułożenia". Już kilka razy pisałam, że Avonowe szampony wyjątkowo dobrze współpracują z moimi włosami. Tak jest i w tym przypadku. Świetnie oczyszcza, włosy są w miarę zdyscyplinowane, łatwiej się układają.
  • ISANA pianka do włosów. A któraż to już z kolei. I na pewno nie ostatnia.
  • Avon AT suchy szampon. Dramat. RECENZJA



  • Intimelle delikatny żel do higieny intymnej "Aloes"RECENZJA
  • Nivea pielęgnujący płyn micelarny RECENZJA
  • Fuss Wohl spray do stóp Jeden z moich ulubionych, i sprawdzonych sprayów do stóp.
  • Flos-Lek Naturalne Piękno krem wzmacniający naczynka. RECENZJA
  • Avon Foot Works lekki krem do stóp i nóg z masłem shea. W przypadku tej serii do stóp z Avonu mogę napisać: była u mnie w użyciu, jest i na pewno będzie bo jest rewelacyjna.



  • Eludril płyn do płukania jamy ustnej
  • Dento Sept płyn do stosowania w jamie ustnej
  • Merz Spezial Dragees RECENZJE
  • Ajona pasta stomatologiczna
Co do produktów stomatologicznych śmiało i z czystym sumieniem mogę je polecić. Ajona to dla mnie najlepsza pasta, Eludril to płyn do płukania jamy ustnej najlepszy na świecie. Co do Dento Sept smak jest obrzydliwy, ale mam nadzieję, że dobrze działa.



  • Auchan odżywcza maska do włosów granat i olej bawełniany. RECENZJA
  • Rival de Loop Pure Skin tonik do twarzy. Nie wiem co o nim myśleć. Niby się go fajnie uzywało, ale bez fajerwerków. Dobrze, że krzywdy nie narobił, pozytku też nie wiele.
  • Synergen Friuty Flirt żel do mycia twarzy dla skóry mieszanej z kwasem owocowym. Jak wyżej.
  • Avon Solutions Cellu Break 5D - zaawansowane serum antycellulitowe. RECENZJA
  • Wibo Eyebrow Stylist brązowy żel do stylizacji brwi. A któż tego hitu nie zna? Rewelacyjny. 




  • Biała Myjąca Glinka Agafii - pod prysznic i do łaźni. RECENZJA
  • Avon Dreams RECENZJA
  • Avon Planet Spa odświeżająca maseczka do twarzy z algami Greckie Morze. Moje ulubione maseczki.
  • Adidas 6w1 dezodorant antyperspiracyjny "Cool&Care". Kupiony w Auchan w promocji za 5zł. Świetnie sobie radził z ochroną przed nieprzyjemnościami, ładnie pachnie.



  • Perfecta odmładzający mus do ciała "Truskawka". Jedyny osobnik na tym zdjęciu, ponieważ schował się i nie został wzięty pod uwagę do zdjęć grupowych. Szału nie było jeżeli chodzi o uzywanie. Był, ale jakby go nie było to nic by się nie stało. 




5 komentarzy:

  1. Z tych produktów miałam tylko szampon Jantar i przeciętnie byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie! Merz Special mi nie służył, za to szampon Jantar teraz używam, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niczego nie znam ale ciekawi mnie żel Isany MED. Wygląda na ciekawy o kremowym zapachu i działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetne denko, ja się zabieram za swoje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo kosmetyków udało Ci się zużyć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam