niedziela, 21 sierpnia 2016

AVON PLANET SPA - ŻEL DO MYCIA TWARZY Z BIAŁĄ HERBATĄ

Witajcie Kochani :)

Odnoszę bardzo niemiłe wrażenie, że już chyba po lecie.. Jeszcze pewnie szybkie babie lato i zostaną nam wspomnienia.. U mnie rozlało się, ale jest jeszcze w miarę ciepło, a raczej duszno..

Dziś na tapetę weżniemy Avonowy żel do mycia twarzy z białą herbatą, czyli Avon Planet Spa Oriental Radiance with white Tea.



Najpierw opis producenta:

Emulsja w żelu głęboko oczyszcza skórę, zmniejszając widoczność porów oraz usuwając makijaż. Przywraca równowagę skórze. Biała herbata jest znana ze swoich właściwości antyoksydacyjnych, nadając skórze zdrowy i młody wygląd. Testowana klinicznie i dermatologicznie. 


I teraz ja:


  • rewelacyjnie oczyszcza twarz
  • nie podrażnia skóry twarzy
  • nie uczula
  • nie powoduje wysypu nieprzyjaciół
  • całkiem ładnie orzeźwiająco pachnie
  • dobrze się rozprowadza i spłukuje z twarzy
  • opakowanie to wygodna, niewielka ale licząca 150ml butelka, bardzo poręczna wyposażona w pompkę

  • bardzo wydajna - niewielka ilość wystarczy na porządne wymycie całej twarzy
  • żelowa - fajna konsystencja, ale całkowicie nieproblematyczna - nie musimy sie martwić, że coś nam się rozleje z rąk czy ucieknie podczas aplikacji
  • często można trafić na promocje ( np w aktualnym katalogu)
  • dostępność - konsultantki Avon


Jedynym minusem jest to, że szczypie w oczy, ale doszłam do takiej perfekcji, że udaje mi sie w miarę szybko i z zamkniętymi oczami wytrzeć twarz po umyciu :). Na poważnie - da się przeżyć :)

W serii z białą herbatą znajdziemy również peeling : tez Wam mogę śmiało polecić.




W aktualnie obowiązującym katalogu serię możecie zakupić w dobrej cenie:


Dla mnie oczyszczający hit.

Co do maseczki, która jest w serii nie wypowiem się, ponieważ z tego co sie orientuję jest peel off a ja zdecydowanie wolę maseczki do zmywania. Zresztą przy mojej cerze naczynkowej peel off jest nie wskazane raczej :)


12 komentarzy:

  1. Peeling bym chętnie wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam oba produkty i jestem bardzo zadowolona :) peeeling niestety już mam na wyczerpaniu ale na pewno jeszcze po niego sięgnę jak wykończę inne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubiłam Planet SPA, ale już dawno nic z avonu nie zamawiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingu nie lubię, ale żel już tak, właśnie używam któreś już opakowanie z kolei, choć z odstępami :) Jak się w katalogu w dobrej cenie kupuje i chomikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To podobnie jak ja :) .. A później odkrywam czary w pudełkach.. :)

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam