wtorek, 23 sierpnia 2016

BANIA AGAFII - TYM RAZEM STOPY W AKCJI

Witajcie Kochani :)

Tym razem weźmiemy pod lupę dwa peelingi do stóp z Banii Agafii: zmiękczający i przeciw odciskom.



Najpierw wypowie sie producent :




O stopy dbać należy przez cały rok nie tylko w sezonie letnim, gdy przeważają buty z odkrytymi piętami itp.
Ja dodatkowo w pracy muszę mieć obuwie ochronne, które uwierzcie mi są mega niewygodne. Do tego stopnia, że odciski są na porządku dziennym.



Dwa peelingi, które chciałam Wam dzisiaj przybliżyć rewelacyjnie się sprawdzają. Pomagają zachować skórę stóp w należytym porządku. Świetnie zmiękczają skórę, stopy są gładkie zadbane, świetnie przygotowane na dalszą pielęgnację.

Konsystencja taka w miarę gęsta, rewelacyjnie sie rozprowadza po stopach. Drobinki świetnie masują i dobrze zdzierają martwy naskórek.




Zapach - przyjemny, taki rześki, nie nachalny, nie uporczywy.

Opakowanie - tubka z zakrętką. Dobrze sie aplikuje. No i praktyczne - bo wszystko wyciśniemy do ostatniej kropli. Wyciskamy ile chcemy, to my kontrolujemy aplikację, a nie jesteśmy zdane na aplikator w opakowaniu.

Niesamowicie wydajne - niewielka ilość wystarczy na całą stopę. Używam już spory czas i końca nie widać.


Miałyście ? A może macie inne peelingi warte polecenia?

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam a nawet nie słyszałam ale zainteresował mnie :) często zapominam o stopach zimą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szłyszałam o nich. U mnie pielęgnacja stóp leży i kwiczy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Z produktów agafii lubię jedynie maseczkę z mleka łosia i dziegciową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczkę z mleka łosia powiadasz ... ;)

      Usuń
  5. Nie miałam, wydają się całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten przeciw odciskom i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też podpasował :) I to bardzo :)

      Usuń
  7. Przyznam, że nie wiedziałam iż są produkty do stóp od Babuszki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zdziwiona byłam jak kupowałam :)

      Usuń
  8. Bania Agafii mam tylko maseczki do buzi, które zresztą kocham ;) Produkty do stóp? czemu nie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię produkty do stóp. Tej firmy jeszcze nie miałam i chętnie wypróbuję : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam