poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Filmowy konkurs - zapraszam :)

Lato wprawdzie w pełni, ale i zdarzają się takie dni jak wczoraj i dziś ( czyli pochmurno, deszczowo), że fajnie było by się wybrać do kina.
Stałam się posiadaczką tych biletów ale wykorzystać ich nie dam rady, więc postanowiłam przeznaczyć je na konkurs-rozdanie.
Voucherów jest 6 - wygra jedna osoba. Zasady są proste, przedstawione poniżej zdjęcia.
Zapraszam i życzę dobrej zabawy :)



Zasady konkursu:

  1. Organizatorem i sponsorem konkursu jestem ja czyli prowadząca bloga - serwis http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/.
  2. Wygrywa jedna osoba.
  3. Nagrodą są vouchery do kina ( 6szt - na 2D).
  4. Żeby wziąć udział należy być publicznym obserwatorem bloga http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/ . Miło mi będzie jeżeli polubicie FB bloga KLIK i na Instagramie KLIK.
  5. Drugim warunkiem udziału jest udzielenie odpowiedzi na pytanie: "Jaki film/serial byście mi poleciły".
  6. Zgłaszamy się w komentarzu pod tym postem według wzoru znajdującego się poniżej.
  7. Konkurs trwa od 01.08.2016r do 15.08.2016r. do godziny 23.59.
  8. Zwycięzca zostanie podany w terminie do 3dni od daty losowania na blogu http://kobiece-przyjemnosci.blogspot.com/ .
  9. Zwycięzca będzie miał 2dni na przesłanie swoich danych niezbędnych do wysłania nagrody. W przypadku niezgłoszenia się zwycięzcy, losuję następną osobę.
  10. Konkurs przeznaczony jest tylko dla osób pełnoletnich.
  11. Nagrodę wysyłam tylko na terenie RP listem poleconym
  12. Zgłaszając się akceptujesz regulamin.
  13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (  Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Wzór komentarza:
  1. Obserwuje jako:
  2. Jaki film/serial?
  3. Adres e-mail:
Zapraszam i miłej zabawy :) 

13 komentarzy:

  1. Obserwuje jako: Magdalena Pasek, również na Facebooku, a na Instagramie jako: madzikusek
    Jaki film/serial? Moge szczerze polecić Ci film- Jak to robią single?. Nie jest to wiadomo film najwyższych lotów ale tak jak piszesz, przy deszczowej pogodzie warto rozluźnić sie przy odrobinie lżejszym filmie. Jest to komedia o poszukiwaniu miłości przez single, nie ma tam ckliwych historyjek, wzruszeń, a pełne 1,5 godziny śmiechu dzieki zabawnym tekstom i sytuacjom :) Ja bawiłam sie wspaniale! :)
    Adres e-mail: madzikpase@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje jako: kaprysek
    Jaki film/serial? szczerze polecam "Wiek Adaline" oraz mój hit, czyli "Stowarzyszenie umarłych poetów"
    Adres e-mail: kaprysek246@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Margot Dolores Courson
    Jaki film/serial?: Chciałabym polecić film Jima Jarmuscha "Kawa i papierosy" przez jego oryginalność oraz wyjątkowy klimat, który sprawia, że samemu ma się ochotę otulić dłońmi filiżankę gorącej kawy. Szczególnie, że czarno-białe utwory to już nie codzienność, a prawdziwa gratka. Genialny humor ukazujący zarówno magię, jak i absurdalność ludzkiej codzienności to jeden z powodów, dla którego warto ten film zobaczyć. Metafizyczne wątki wymieszane z tymi jak najbardziej prozaicznymi to połączenie idealne - jak kawa ze śmietanką! Wybór aktorów byłby w tym zestawie jeszcze pachnącym ciastkiem. W skład obsady Billa Murray'a, członków zespołu The White Stripes, a nawet Cate Blanchett - to doprawdy unikalna mieszanka! Możemy się przejrzeć w lustrze psychologicznych portretów postaci, które obserwujemy jak przemierzających ulicę ludzi przez okno kawiarni. Dodam, iż dzieło to powstawało na przestrzeni siedemnastu lat. Zdecydowanie pozycja, na którą warto rzucić Babskim Okiem!
    Adres e-mail: margot.dolores.courson@gmail.com

    Polubiłam również bloga na fb jako Dominika Jakubowicz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuje jako: lonely castaway
    Jaki film/serial?: jeśli chodzi o filmy to serdecznie polecam "Zanim się pojawiłeś", "Praktykant" i "Bez miłości ani słowa", z seriali zdecydowanie "Suits"
    Adres e-mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: P A T R Y C J A
    Serial: Lubię filmy, ale wolę od nich seriale, może dlatego, że trwają i trwają. Jestem fanką książek i widzę, że w filmie ciężko zmieścić 700 stronny tom książki, serial ma większe pole do popisu. Chciałabym napisać o moim hicie, ale nie ma takiego ;) mam kilka seriali, których zakończenie pozostawiło niedosyt. Breaking Bad i Gotowe na Wszystko - dwa seriale, które kompletnie mi nie podeszły. Pierwsze sezony ciągneły się jak flaki z olejem. Za to później ... Teraz mogę mianować się ich fanką. Oba są realne i nierealne zarazem, oba są na swój sposób życiowe. Dzięki Breaking Bad polubiłam chemię z którą całą szkolną karierę byłam na bakier ;) Inne seriale, które są w sferze lekko nierealnych i realnych za razem to nowy twór jakim jest Lucifer - ot znudzony diabeł pojawia się na ziemi gdzie prowadzi nocny klub, oraz Sherlock pełen zagadek bardzo często nie-z-tego-świata.
    W sumie mogłabym w nieskończoność, ale wie, że są różne gusta i wampirza tematyka, którą ja lubię może nie pasować innym. Tak samo seriale o nastolatkach, które uwielbiam ;)

    e-mail: patrycjja@live.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Silva Chrysalis
    "Pentameron" = film, którym ostatnio się zachwycałam. Wspaniała muzyka, cudowne stroje, niesamowity klimat podszyty baśnią ale bez typowego dla nich przesłodzenia. W trakcie oglądania filmu nie wiedziałam, czy to już sen, czy jeszcze jawa. Nic nie było tym, czym się wydawało. Tak jak w rzeczywistym świecie czasami okazywało się, że bycie dobrym i pokornym nie zawsze bywa najlepszym wyjściem, ale jednocześnie twórcy świetnie ukazali to, że każda akcja napotyka reakcję i musimy być gotowi ponieść konsekwencje naszych działań. Zdecydowanie polecam, choć nie każdemu może odpowiadać taki klimat.
    Sylwia
    e-mail: luna.ithilsil@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje jako: anya
    Ja zdecydowanie polecam seriale Once upon a time oraz White Collar. Pierwszy to coś zupełnie innego, bo opiera się na tym, że postacie z baśni żyją w codziennym świecie ze względu na klątwe i nie wiedzą, że nimi są. Jedynie mały chłopiec obdarzony szczególnym darem zdaje sobie z tego sprawę i dąży do złamania klątwy. Na początku nie sądziłam, że taki serial może mi się spodobać, ale niesamowicie się wciągnęłam, chyba jest ze mnie jeszcze coś z dziecka :)
    Natomiast White Collar opowiada o przystojnym złodzieju dzieł sztuki, który złapany i wsadzony do więzienia postanawia współpracować z FBI. Jak to ze złodziejami bywa, próbuje działać na dwa fronty, uciekać. Pełen wdzięku i uroku osobistego łatwo nawiązuje kontakty z innymi ludźmi i łatwo nimi manipuluje. Z biegiem czasu z agentem FBI zaczyna go łączyć przyjaźń. Naprawdę polecam :)

    email: aniutteblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuje jako: Anna Hh
    Jaki film/serial? Polecam serial "Stranger Things". Bardzo lubię kryminały, horrory i sci-fi. Ten serial zawiera te trzy rzeczy w miarę dobry sposób. Nie ma zbytniej przesady w efektach. Dialogi są w miarę realistyczne. Sama historia jest dość naciągana, ale da się ją przeżyć. Obejrzałam jak na razie 5 odcinków pod rząd (specjalnie siedziałam w nocy i oglądałam) i jestem bardzo zadowolona.
    Adres e-mail: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuje jako: Edyta H.
    Jaki film/serial? Film! Polecam Ci Iluzję - teraz w kinach leci część druga, której jeszcze nie miałam okazji oglądać. A dlaczego ten film? Jest niespodziewany. J za każdym razem, gdy go oglądałam, mogłam zaobserwować nową rzecz, której poprzednio nawet nie zauważyłam. Zrozumieć sztuczkę, która przy poprzednim oglądaniu była niemożliwa. Film trzyma w napięciu, ale pozwala na uśmiech i radość, że jest się tak bystrym, gdy coś się zauważy (a dla nas, blondynek, to nie lada wyzwanie :P). Czekam na drugą część i polecam już z czystym sumieniem :D Dodatkowo zdradzę Ci, że w części drugiej występuje czarodziej nastolatków - Daniel Radcliffe aka Harry Potter :D Więc sama widzisz - musisz!
    Adres e-mail: edytka249@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: dorota wysocka
    Polecam 'Co z oczu to z 💗'
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje jako: Saszka K
    Jaki film/serial? Serial: Wataha, Vinyl, The Path
    Adres e-mail: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako Marcin W
    2. To musisz zobaczyć! Na zakończenie wakacji proponuję niezapomnianą kosmiczną podróż: "Grawitację" Alfonso Cuaróna. Co powiesz na takie atrakcje jak: badanie Wszechświata i studiowanie egzotycznych i ekstremalnych zjawisk, fascynujący ruchów sklepienia niebieskiego, nieskażonego życia konstelacji wszechogarniającej przestrzeni, węzła nadprzyrodzonej mocy Wszechświata i wiru bezkształtnego porządku? Oddalona od sklepienia niebios ułożysz sobie dosłownie niebo pod stopy... Nie chcę zdradzać zbyt wiele, by nie psuć zabawy. Dodam jedynie, że podróże w "Grawitacji" mają nie tylko charakter turystyczny, lecz także kuracyjny. Ryan Stone rozlicza się z niepokojącym biegiem życia, żegnając się ostatecznie z każdym miejscem, które opuszcza. Niemalże stojąc już nad swoim grobem odnajduje ulgę i uświadamia sobie, że najwspanialszym arcydziełem człowieka jest żyć w sposób dorzeczny. Kosmiczne piękno, dramatyczne zmagania człowieka z techniką i siłami kosmosu, wzór różnorodności ładu i kwintesencja enigmatyczności, podkreślają wagę słów Aleksandra Świętochowskiego: "W najdrobniejszej cząstce wszechświata mieści się potęga, która go zakodowała. I kto by rozwiązał wszystkie zagadki ziarnka piasku, przeniknąłby całą naturę". Zapewniam, że "Grawitacja" spowoduje, że bez pamięci zakochasz się w kosmicznej potędze!
    3. mail: marcel482@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam