poniedziałek, 15 sierpnia 2016

NEONOWE HYBRYDY OD SILCARE

Chciałabym Wam przedstawić manicure wykonany hybrydami Silcare.

Do wykonania użyłam:
  • Silcare Base/Top
  • Silcare 725 czyli neonowa zieleń
  • Silcare 110 czyli neonowy żółtek
  • Silcare Nymph czyli pyłek opalizujący
Bardzo byłam ciekawa tych hybryd. Co do malowania, pracowało się tak średnio. Trzeba pamiętać o każdorazowym wstrząśnięciu buteleczki, inaczej będziemy mieć wrażenie , że lakieru nie ma w ogóle w buteleczce i musimy "szukać" go po dnie.

Konsystencja bazy - bardzo dobra, samych lakierów wydawały mi sie zbyt rzadkie, miałam wrażenie lekkiego rozlewania po płytce paznokcia i musiałam trochę nad ewentualnymi "plamami" popracować.

Utwardzanie - bez problemów.  Tylko, że ja wypracowałam sobie trochę inny system: 2*2 minuty baza, 2 razy pierwsza warstwa koloru, 2*2 minuty druga warstwa koloru, 2*2 minuty top. I to ze wszystkimi hybrydami, których używałam.

Trwałość : na bazie Silcare wytrzymały do dnia następnego. Przy próbie lekkiego podważenia odeszły bez problemu całym płatem w większości przypadków, nie uszkadzając płytki ( całe szczęście ). Chyba ze trzy odeszły w 2-3 kawałkach. I teraz pytanie gdzie wina, czy moja. Tyle tylko, że rozbiłam identycznie jak na Semilac`u.

Następny kolor spróbuje na bazie Semilac.

Zapraszam do oglądania zdjęć:














11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też się z nimi dopiero "zapoznaje"..

      Usuń
  2. Mam parę kolorów z tej serii. Trzymały się długo (baza i top Neonail) ale zmywanie ich to koszmar.
    W tym wpisie pokazywałam jeden z nich: http://www.bykamila-jk.pl/2016/02/lakier-hybrydowy-silcare-color-it-nr.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam .. Masakra .. Jakoś przestaję mieć ochotę na inne kolory..

      Usuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam