sobota, 13 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY KOSMETYCZKI - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY

Dobiega końca drugi tydzień akcji Trusted Cosmetics "Opróżniamy nasze kosmetyczki". W tym tygodniu zajmujemy sie kosmetykami do pielęgnacji twarzy.

I zaczynamy:)

OCZYSZCZANIE

Aktualnie:

Garnier Skin Naturals Czysta Skóra 3w1 płyn micelarny. Świetnie oczyszcza skórę, usuwa makijaż.
Avon Planet Spa Oriental Radiance . Emulsja do twarzy przywracająca równowagę skóry.

W zapasach czekają, ale już kiedyś miałam więc mogę polecić:

Avon Care 3w1 Oil Control . Żel 3w1 z wyciągiem z echinacei i kiełków pszenicy. Ma za zadanie: oczyszczenie, tonizowanie i nawilżenie. Recenzja była TUTAJ, a jego brata z serii TUTAJ
Avon Naturals oczyszczający żel do twarzy Zielona Oliwka. Recenzję można przeczytać TUTAJ

Rano w celu odświeżenia stosuję chusteczki oczyszczające Nivea. Do wieczornego zmywania pełnego makijażu mają zbyt słabe działanie, jednak do porannego odświeżania są super idealne.


TONIZOWANIE


Aktualnie: 

Garnier Skin Naturals Essentials Nawilżający Tonik Witaminowy. Recenzja pojawiła sie u mnie na blogu TUTAJ

Czeka na swoją kolej:

Avon Naturals Skin Care Woda Różana. Znamy się dobrze i było o niej TUTAJ

NAWILŻANIE

Aktualnie:

Siquens : dwa kremy. Jeden łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia, drugi przywraca optymalne nawilżenie.  Z tymi kremami zrobiłam sobie małe kuku. Były zawartością boxa "Czego pragną kobiety", niestety albo ja nie doczytałam regulaminu, albo jestem gapa, ale okazało się, że w przypadku obydwóch kremów szybko skończą im sie terminy przydatności. Jeszcze dwa tygodnie i raczej powędrują do kosza, a szkoda bo przed ten czas jak je używam ( też chyba ze dwa tygodnie ) jestem pozytywnie zaskoczona, bo bardzo dobrze współpracują ze skórą mojej twarzy. 
Nivea - też jak na razie pozytywny, ale jeszcze za wcześnie żeby się określić w konkretnym kierunku.

Czeka w zapasach:

Bioluxe - Organic Avocado - krem do twarzy na noc - organiczny olej awokado i olej kokosowy. Z nim i jego braćmi spotkaliśmy się TUTAJ. Niesamowicie żałuję, że kremów tych nie można już czy na razie kupić na Skarbach Syberii.

PEELINGI:
Avon Nutra Effects peeling do twarzy 3w1.
Avon Planet Spa - Energetyzujący kremowy peeling do twarzy z białą hebatą.

MASECZKI:


Glinki


Maseczki gotowe, przeznaczone od razu do nałożenia na buzię. Szczególnie jestem fanką Avonowych Planet Spa.

A czym Wy pielęgnujecie twarz?

14 komentarzy:

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam