piątek, 5 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - CO ZAWIERA TWOJA KOSMETYCZKA

I ja postanowiłam dołączyć do wyzwania Trusted Cosmetics i dziś zapraszam do prezentacji może nie mojej kosmetyczki, ale zawartości półki z kosmetykami, które stosuję na co dzień.

Tak więc zaczynamy.

Moi prysznicowi sprzymierzeńcy.
W utrzymaniu prawidłowej higieny intymnej pomagają mi:
Szampony i maski do włosów:
Demakijaż i pielęgnacja twarzy:

Balsamy i masła do ciała. Może niekoniecznie moje hity, ale je mam, postanowiłam zużyć więc sie pojawiają.
Dezodoranty/antyperspiranty. A także wody perfumowane.


Makijaż:



Maseczki do twarzy kocham miłością bezgraniczną, choć ostatnio troche zaniedbałam tę dziedzinę, ale mam takie postanowienie w związku ze zbliżającym sie od poniedziałku urlopem, że obowiązkowo raz dziennie postaram się nałożyć jakąś maseczkę.


W blogosferze są włosomaniaczki, ja jestem "zębo - maniaczką". Oto moje produkty do pielęgnacji jamy ustnej i zębów.
Nosze soczewki kontaktowe, więc nie może zabraknąć płynu do pielęgnacji soczewek oraz pojemnika do przechowywania.
Trochę gadżetów: te gąbeczki do nakładania podkładu uwielbiam, mam ich ogromną ilość. Poza tym na zdjęciu pojawił sie trymer do np regulowania brwi oraz rewelacyjna szczoteczka wraz z końcówkami do czyszczenia przestrzeni między zębowych. Suszarkę i depilator oczywiście posiadam również, ale nie chciało mi sie ich targać z łazienki do "strzelenia" foty.
Lakierów do paznokci mam jeszcze trochę, chociaż wiele poszło w świat, również te rozwarstwione poszły do śmieci. Tu garstka "kolekcji", jak również pyłki do zdobień.

I miłość moja przeogromna - czyli hybrydy.
Jak teraz tak patrzę to brakło jeszcze kilku produktów, m.in. rewelacyjnego kremu do pielęgnacji skórek, kremu do rąk czy kremu do stóp, sprayu do stóp.. Zdublowane egzemplarze tych własnie posiadam również w szafce w pracy. :)

A jak jest u Was? Mieścicie się w kosmetyczce, czy jednak jest tych produktów tak wiele, że musicie korzystać z półek, szafek czy toaletek?

9 komentarzy:

  1. wiele produktów z twojej półki znam :) kurczę muszę w końcu się również zebrać do napisania tego posta :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo ciekawych różności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te kosmetyki nigdy nam ich nie za mało...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokażna kosmetyczka, ale większośc kosmetyków kojarzę :)
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele produktów z Twojej kosmetyczki nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe produkty masz u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W kosmetyczce się nie mieszczę :) A od Ciebie znam serię Naturals z Avonu i balsamy nawet lubię, a żele ładnie pachną, zaś balsam Femme miałam w jakimś zestawie i czeka na swoją kolej, perfumy mi się podobały, więc mam nadzieję, że balsam też będzie ładny. Kredek z Avonu też mam dużo, a swoje brwi staram się podkreślać właśnie tym zestawem. Znam też krem z Nivea i maskę z Kallosa. Czekam na dalsze opisy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze. Bardzo proszę o podpisywanie siępod nimi.

Komentarze typu "Anonimowy" będą usuwane - trollom internetowym dziękuję.

Pozdrawiam